schester Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bruker: Schester Tema uke 1:Elv/foss Tema uke 2: Macro Tema uke 3: Studio Tema uke 4: Hopes fading Tilleggskrav: Nei Utstyr: Canon 40D, sigma 18-125 mm, lensbaby composer,50 mm Entusiast var litt sent ute me registreningen så har ikkje fått tatt for mange bilde endå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var fint og grått, likte de duse fargene... RandiA Lenke til kommentar
schester Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 På grunn av for mykje lys vart ikkje bilde slik eg ville ha det. Men tenkte eg måtte legge ut eit bilde i dag og. So her e mitt bidrag Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Alikevel ble det undereksponert? Kom deg til Kaupanger nå! Endret 6. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 På grunn av for mykje lys vart ikkje bilde slik eg ville ha det. Men tenkte eg måtte legge ut eit bilde i dag og. So her e mitt bidrag Men det var da fint...kan kjenne kulden...mektige is-saker. RandiA Lenke til kommentar
schester Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Her er eit bilde tatt på samme plass som Nr.1, Liker lyse i elva men bakgrunen vart litt "kjedli" om du kan si det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fint motiv, men det var kanskje litt mørkt denne gang... RandiA Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Lyset i elven var veldig fint, men det ble litt undereksponert. Kansje du skal dra opp expouse i RAW litt? Ganske liten DOF og, hva slags blendertall brukte du denne gangen? Fortsatt pent lys though. Stikk og voldta naturen med Lensbabyen nå! Endret 7. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
schester Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Lyset i elven var veldig fint, men det ble litt undereksponert. Kansje du skal dra opp expouse i RAW litt? Ganske liten DOF og, hva slags blendertall brukte du denne gangen? Fortsatt pent lys though. Stikk og voldta naturen med Lensbabyen nå! blendar sto på 22 ja får ta meg ein tur ut i måro me babyen Lenke til kommentar
schester Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Tid for tema 2 Macro. Tok eit bilde her av min nye "lensbaby" (av og ikkje med) er egentleg litt usikker om denna vil falle i kategorien Macro men går utifra det. Lenke til kommentar
schester Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Her er eit bilde eg tok i kveld når snøen låg so fint på veranda kanten. brukte fjernløyser og tok bilde i det eg blåste vekk snøen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gårsdagens var en fiffig idé. Tror imidlertid resultatet hadde blitt bedre med større dybdeskarphet. Lenke til kommentar
schester Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Var egentli litt tom for ideèr i dag så det vart eit litt halv Random bilde i dag men men Lenke til kommentar
lekang Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Likte 9 og 10! Har du brukt kameraets blits på 10ern? er det dette som lager den mørke buen i bunn av bilde? Eneste jeg syns trekker litt ned med det... 9.februar var veldig kult, liker det mer og mer for hver gang jeg ser på det... Lenke til kommentar
schester Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takker og Bukker ja har nok brukt blitz eit litt dårleg valg av meg, Men at my defence så var spotter i take som gir fra seg dårli lys så det var nødvendi Her er dagens bidrag, Ei lyspære, Blender: 16 Lukker: 4000 iso:100 Objektiv: 18-125 sigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå