Roger J. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har skrevet ned verset slik som jeg hører det. Skal være ganske riktig fonetisk, men garantert feil skrevet. Tror det er italiensk, men er ikke sikker. Sto gardando verso itsieno Sperando de verteti da lou Ora tou mi styla chiando neso no sacome sto Inostro mondo ediverso ora to nochisei gou Hiomitro voda solo devo vestir mi en blu Hvis noen kan hjelpe til med å få dette riktig skrevet settes dette stor pris på. Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har skrevet ned verset slik som jeg hører det. Skal være ganske riktig fonetisk, men garantert feil skrevet. Tror det er italiensk, men er ikke sikker. Sto gardando verso itsieno Sperando de verteti da lou Ora tou mi styla chiando neso no sacome sto Inostro mondo ediverso ora to nochisei gou Hiomitro voda solo devo vestir mi en blu Hvis noen kan hjelpe til med å få dette riktig skrevet settes dette stor pris på. Gå innpå , www.google.no, så søker du : "Lyrics gi meg fri, jahn teigen" There u go Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Tro meg... det har jeg gjort allerede. Dette verset finnes ikke nedskrevet på noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå