tidus2k4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 går sykt tregt her også.. heldigvis snart i mål. Er meget spent på dette. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 takk og lov for demoer... blir nok å vente på meg. ser fint ut, men blir ikkje prioritert Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Veldig bra, grafikken ser enda bedre ut på ordentlig enn på bilder som vanlig, men litt for kort Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, går forbanna tregt her også. Jaja, snart 100%. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Synes ikke kontrollen var så ille. Den er litt tregere.. muligens mer realistisk. Men med Alternativ 2, ca. 80% opp på X og Y aksene og zoom hold så er du ikke så altfor langt unna call of duty kontroll. Endret 5. februar 2009 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jøss, så det finnes folk som har prøvd demoen som ikke likte det. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har lastet ned og instalert nå. Skal prøve imorgen. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) trenger ikke innstalering :o Hvis den ikke gjorde det selv da... så ikke på når den downa Endret 5. februar 2009 av Skinnhesten Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Graffiken var topp, og kontrollen grei nok. Men var altfor kort :O Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Graffiken var topp, og kontrollen grei nok. Men var altfor kort :O http://letmegooglethatforyou.com/?q=Game+demo Endret 5. februar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Heh.. sant sant Haansi, men vi vil alle ha mer Håper de viser mer på kino på lørdag trenger ikke innstalering :oHvis den ikke gjorde det selv da... så ikke på når den downa tongue.gif Wow.. du sier noe der. NHL demoen installerte seg i bakgrunnen mens jeg spilte killzone. Når begynte dette å skje? genialt. Endret 5. februar 2009 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Heh.. sant sant Haansi, men vi vil alle ha mer Håper de viser mer på kino på lørdag trenger ikke innstalering :oHvis den ikke gjorde det selv da... så ikke på når den downa tongue.gif Wow.. du sier noe der. NHL demoen installerte seg i bakgrunnen mens jeg spilte killzone. Når begynte dette å skje? genialt. Selvfølgelig Tjaa, tviler egentlig på det. Isåfall blir det ikke MYE mer. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rimelig kjipt og komme på kinoen hvis de bare viser demoen da For den var _kort_. Tok 7min og spille igjennom Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jepp.. brukte en stund første gang, men andre gang, når kontrollen hadde satt seg, så var det lett Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sitter med ett godt intrykk etter demoen. Vil virkelig ha mer av dette. Default kontrollene var trege men etter en justering gikk det veldig bra. Likte det jeg så av AI. Skulle gjerne sett mer av den imponerende fysikken men. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Heh.. sant sant Haansi, men vi vil alle ha mer Håper de viser mer på kino på lørdag trenger ikke innstalering :oHvis den ikke gjorde det selv da... så ikke på når den downa tongue.gif Wow.. du sier noe der. NHL demoen installerte seg i bakgrunnen mens jeg spilte killzone. Når begynte dette å skje? genialt. Rart, jeg måtte installere. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Normalt så får jeg lunken inntrykk vær gang jeg prøver en demo, men dette satt som skudd. Et spill jeg absolutt skal ha. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Da har jeg omsider fått testet demoen (jævla treight nett). Dette virker veldig bra....men alt for kort. Gleder meg i hvert fall ikke mindre til den 25. Startet med alt 2 men fant det umulig å bruke L1 + L2 samtidig, så switchet over til standard, noe som jeg synes fungerte mye bedre. Var også vant til den fra betan. Anbefaler alle å spille gjennom demoen uten HUD! Endret 5. februar 2009 av praystation Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå har jeg tatt min tredje gang igjennom og jeg blir bare mer og mer imponert. Kontrollen sitter bedre og bedre, men denne gangen forsøkte motstanderne hele tiden og komme rundt meg og angripe meg fra 2 sider. Imponerende AI her, tror det kan bli rimelig brutalt på høyere vanskelighetsnivå. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Meh... Når det en gang kommer på tilbud til rundt 250kr så skal jeg vurdere det. Ett helt midt på treet skytespill uten noe spesielt gående for seg, etter demoen og dømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå