Gå til innhold

Killzone 2 demo ute nå.

Spill&Dill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh.. sant sant Haansi, men vi vil alle ha mer :) Håper de viser mer på kino på lørdag

trenger ikke innstalering :o

Hvis den ikke gjorde det selv da... så ikke på når den downa tongue.gif

Wow.. du sier noe der. NHL demoen installerte seg i bakgrunnen mens jeg spilte killzone. Når begynte dette å skje? genialt.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Heh.. sant sant Haansi, men vi vil alle ha mer :) Håper de viser mer på kino på lørdag

Wow.. du sier noe der. NHL demoen installerte seg i bakgrunnen mens jeg spilte killzone. Når begynte dette å skje? genialt.

Selvfølgelig :)

Tjaa, tviler egentlig på det. Isåfall blir det ikke MYE mer.

Lenke til kommentar

Rart, jeg måtte installere.

Lenke til kommentar

Da har jeg omsider fått testet demoen (jævla treight nett).

Dette virker veldig bra....men alt for kort. Gleder meg i hvert fall ikke mindre til den 25.

Startet med alt 2 men fant det umulig å bruke L1 + L2 samtidig, så switchet over til standard, noe som jeg synes fungerte mye bedre. Var også vant til den fra betan.

Anbefaler alle å spille gjennom demoen uten HUD! :thumbs:

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt min tredje gang igjennom og jeg blir bare mer og mer imponert. Kontrollen sitter bedre og bedre, men denne gangen forsøkte motstanderne hele tiden og komme rundt meg og angripe meg fra 2 sider. Imponerende AI her, tror det kan bli rimelig brutalt på høyere vanskelighetsnivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...