Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 laster ned fra uk PSN 1207 mb Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kommet på norsk store nå også. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 legg merke til at ingen skrev no "JAAA" meldinger, alle løp bort til ps3'en med en gang de så tråden... Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 går tregere nå enn da jeg startet for 20 min siden...... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 legg merke til at ingen skrev no "JAAA" meldinger, alle løp bort til ps3'en med en gang de så tråden... Haha! Er faktisk sant! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 gikk fort opp til 20, men treigere etter det. 30% no... Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 da var demoen testa og en ting er sikkert....jeg skal ikke ha dette spillet. skjønner ikke at ALLE synes dette er så bra.......jeg synes feks at COD4 er et mye bedre spill. Spesielt kontrollen jeg mislikte sterkt på dette spillet. game over her ihvertfall Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 da var demoen testa og en ting er sikkert....jeg skal ikke ha dette spillet.skjønner ikke at ALLE synes dette er så bra.......jeg synes feks at COD4 er et mye bedre spill. Spesielt kontrollen jeg mislikte sterkt på dette spillet. game over her ihvertfall Skift kontroller til Alternativ 2 da. Da får du det samme som i COD4. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 da var demoen testa og en ting er sikkert....jeg skal ikke ha dette spillet.skjønner ikke at ALLE synes dette er så bra.......jeg synes feks at COD4 er et mye bedre spill. Spesielt kontrollen jeg mislikte sterkt på dette spillet. game over her ihvertfall Skift kontroller til Alternativ 2 da. Da får du det samme som i COD4. hadde alternativ2 men er ikke det som jeg mislikte....... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det så SINNSYKT pent ut, kontrollene var gode, grei ai, god framerate. Litt kort demo, men det kan jeg leve med. Forhåndsbestiller nå jeg. Viser virkelig musklene til ps3'en. Edit: Liker også det at man aldri er alene, man har soldat kompisene med seg. Kan du si det var du mislikte så sterkt Spill&Dill? Bare kontrollene? Endret 5. februar 2009 av geedoo Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kult! Skal laste det ned nå. Har testet resident evil 5 demoen i en time nå. Det hadde syk grafikk. Gleder meg til å teste dette ut. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det så SINNSYKT pent ut, kontrollene var gode, grei ai, god framerate.Litt kort demo, men det kan jeg leve med. Forhåndsbestiller nå jeg. Viser virkelig musklene til ps3'en. Edit: Liker også det at man aldri er alene, man har soldat kompisene med seg. Kan du si det var du mislikte så sterkt Spill&Dill? Bare kontrollene? er kontrollen jeg mislikte ja.....føles hakkete og lite smooth når man beveger seg/sikte til siden.....samme jeg mislikte i Fear demoen,som jeg kun testet på 360 riktignok. Grafikken er bra selv om jeg synes COD4 og MGS4 var bedre Jeg har nok spilt for mye COD 2/4/5 der kontrollen etter min mening er perfekt Endret 5. februar 2009 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 kult! Skal laste det ned nå. Har testet resident evil 5 demoen i en time nå. Det hadde syk grafikk. Gleder meg til å teste dette ut. likte denne demoen MYE bedre enn killzone.......... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kult! Skal laste det ned nå. Har testet resident evil 5 demoen i en time nå. Det hadde syk grafikk. Gleder meg til å teste dette ut. likte denne demoen MYE bedre enn killzone.......... Spiller du på en 17" CRT eller? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lite glad i å spille FPS med PS3-kontrollen, men dette må testes. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 kult! Skal laste det ned nå. Har testet resident evil 5 demoen i en time nå. Det hadde syk grafikk. Gleder meg til å teste dette ut. likte denne demoen MYE bedre enn killzone.......... Spiller du på en 17" CRT eller? nope 46`FullHD fra Sony. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kult! Skal laste det ned nå. Har testet resident evil 5 demoen i en time nå. Det hadde syk grafikk. Gleder meg til å teste dette ut. likte denne demoen MYE bedre enn killzone.......... Spiller du på en 17" CRT eller? nope 46`FullHD fra Sony. Oh the irony. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Prøvd å skru opp sensitivity på siktet? Det skal hjelpe. Det er det jeg har hørt.. (går ekstremt sakte å laste ned nå, så jeg har ennå ikke fått testet selv) Endret 5. februar 2009 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Laster ned demo i skrivende stund. Gleder meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sakte det skulle gå da. 35% etter 30min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå