Sniken_123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Idag sluttet plutselig skjermen på min D600 å virke. Det er bare svart.. Men telefonen virker fremdeles. Så det jeg trenger hjelp til er å flytte kontaktene over til sim kortet. Noen kan skrive steg for steg hva som må trykkes på? Format eksempel: 1. åpne meny 2. trykk 4 for å komme på telefonboken. 3. trykk ned 3ganger... osv, osv... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skal se om jeg finner en D600 her et sted ... edit... 1. åpne menu (høyre valgtast) 2. trykk 1 opp, så Velg. (høyre valgtast) 3. trykk 7 nedover, så Velg. (høyre valgtast) 4. .... og her møter jeg på et problem Etter som jeg kan se har D600 muligheten til og kopiere alle kontakter inn på telefonen, men jeg finner ingen funksjon som lar deg gjøre det andre veien. Kjenner ikke D600 så godt selv, noen som vet om dette i det heletatt er mulig på D600 ? edit2... Etter litt søking ser det ut som D600 ikke har denne funksjonen, desverre. Man kan bare kopiere en og en kontakt til SIM fra denne telefonen. Endret 5. februar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 må da gå ann å kopiere alle kontaktene til sim, jag har gjort det med alle telefonene mine så langt... Kan du si hvordan du endre koblingsmåte på datakabelen? Altså jeg skal velge Samsung Pc Studio 3 som tilkobling.. og ikke usb modem som er standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå