potteper Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg lurte på hvordan pc som passer til mitt behov. Den skal brukes til spilling av cs 1.6 og Source ++, film, surfing og lan. Også lurer jeg på om det er noe forskjell på det trådløse anntennen, for på hytten er det et nettverk men det er veldig langt unna så jeg lurte på om den ene laptopen tar imot signal lenger fra en den andre. Har dere noen forslag på hva som kan passe bedre? http://www.netonnet.no/index.asp?iid=143762 og http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=101127 Endret 5. februar 2009 av philipl Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ikke kjøp de hvite Fujitsu-Siemensene! dårligere byggkvalitet har jeg ikke sett på flere år... de blir også gule og møkkete i plasten så etter 2-3mnd ser maskina ut som den er flere år gammel... Lenke til kommentar
potteper Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 ikke kjøp de hvite Fujitsu-Siemensene! dårligere byggkvalitet har jeg ikke sett på flere år... de blir også gule og møkkete i plasten så etter 2-3mnd ser maskina ut som den er flere år gammel... ok takk : D Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 om du ikke har større interesse for film, og i tillegg ikke har en skikkelig flatskjerm så er også blu-ray spiller bortkastet penger... så har du ikke det er det 1000kr spart... Lenke til kommentar
potteper Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 om du ikke har større interesse for film, og i tillegg ikke har en skikkelig flatskjerm så er også blu-ray spiller bortkastet penger... så har du ikke det er det 1000kr spart... ok da blir det ikke Fujitsu-Siemens. Men har du noen forslag om hva som vil passe til meg? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg ville kjøpt den på NoN. Den synes jeg ser veldig bra ut. 8 cellers batteri er litt mer enn snittet. 3650X2 burde dra de spillene fint. Jeg har foreslått den tidligere og ville kjøpt den selv skulle jeg hatt Bærbar. Vet ikke akkurat det der med FS pcer. Jeg har hatt en selv og den var like bra som alt annet. Folk her klager på viftetrøbbel ol på HP bærbare så da er det ikke enkelt. Du har jo garanti osl hvis du ikke er fornøyd. Godt kjøp! Klar den på MPX har bedre prosessor. Vet ikke om det er verdt 2000,-. 9600 GT vs 3650 x 2 så tror jeg det er ganske likt. Endret 5. februar 2009 av jornboss Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kjenner nå 2 pers som har FS maskiner... en har samme som den på netonnet siden og den andre har en litt billigere vers... den med 8celler holder i knappe 2,5timer med strømsparing, mens min acer med 8cell klarer 4 timer... begge FS maskinene har blitt gule i alle kanter, og på tuchpad og tastatur... den ene har også ver inne på repp 2 ganger pga dårlige knapper... selgeren sa at det var et kjent problem da jeg var med å hentet den tilbake... Lenke til kommentar
potteper Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Er det noen som har erfaring med HP Pavilion dv5-1185eo ? spilling film batteri utsenede hva den tåler osv http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:2194748;c:100561 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 3450 kortet klarer fint ting som cs og wow.. og nyere spill, men ikke med for mye eyecandy... alle laptoper drar film lett... hpen har blu-ray som vil gi mulighet for hd film om man har en god flatskjerm... batteri på hp er som alle andre i klassen med 6celler... rundt 2-3 timer ellers ok byggkvalitet... noen problem med vifte kan oppstå på hp maskiner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå