DarkClown Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Utstyr: Nikon D40 Iso 200 f/6 Lukkertid 1/2 Bildet ble tatt håndholdt, og plassen er Åkra på Karmøy. Endret 5. februar 2009 av DarkClown Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Husk BK i begynnelsen av emnefeltet. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tja var en rar blanding. Steinene blir for mørke, sjøen blir for lys igjenn. Og steinen nede i venstre hjørne forstyrrer bare. Og utsnittet vet jeg ikke, rett og slett ett kjedelig bilde? Gir ikke meg noe, men kan være at jeg ikke ser det som skal sees? Lenke til kommentar
DarkClown Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Tja var en rar blanding.Steinene blir for mørke, sjøen blir for lys igjenn. Og steinen nede i venstre hjørne forstyrrer bare. Og utsnittet vet jeg ikke, rett og slett ett kjedelig bilde? Gir ikke meg noe, men kan være at jeg ikke ser det som skal sees? Ja du sier noe der, prøver å lære meg litt med lukkertid o.l, så bare lurte på hvordan det ble;) Takk for kritikk:) Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ser ut som du er ny her på forumet,i såfall får du være velkommen. Tror nok det bildet kunne ha godt av en redigering,ser for meg ut som det er nok lys til å ha noe å jobbe med,virker som om det er lagt nesten rett ut fra kameraet.Du kunne jo (bortsett fra å fortsette og fotografere)skaffe deg et redigeringsprogram.Du finner det her på forumet under Redigering.Motivet er greit nok,og det trenger nok bare noen justeringer,så skal du se. Lykke til! Endret 6. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå