KKake Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I følge Gamer.no har EA nå kunngjort Battlefield Bad Company 2 og Battlefield 1943. Bad Company 2 er oppfølgeren til Bad Company og tar oss på en tur gjennom snødekte fjell, jungler og ørkenområder. Man får også styre en god del millitærkjøretøy. Battlefield 1943 blir en remake av Battlefield 1942, så da sier det meste seg selv. Krigføring under WWII på godt gammelt Battlefield vis! Begge spillene vil kjøre på en viderutvikling av Frostbite-motoren utviklet til Bad Company, som vil si heftig grafikk og fysikk. Spillene vil bli utgitt på PS3, Xbox 360 og PC. Dette er noe jeg virkelig ser frem til! Kilde Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, gleder meg til å spille i WWII igjen. Vet jeg har hatt mulighet til å spille både COD og Medal of Honor, men når det gjelder WWII er det kun Battlefield som gjelder. Hadde bare manglet om det hadde kommet en Frostbite-remake av Battlefield Vietnam nå, da hadde jeg vært i himmelen. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jippi, jippi og atter jippi! Nok et par nye battlefieldspill som det er vært å følge med på Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde håpt på modern warfare jeg da men...WW2 er jo så oppbrukt at det nesten er kvalmt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Herlig! At begge kommer til pc er knall! Så deilig ut med Wake Island WWII med såpass lekker grafikk. Trailer for Battlefield 1943 her: http://www.youtube.com/watch?v=DTu5AgY03c0 Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette blir nydelig B-Company 2 ser jeg mest frem til. Når dukker det opp i butikkhyllene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gleder meg virkelig til BF1943 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 BC2 er så som så men BF1943 kan bli kjempe morro. Øykrig i stillehavet kan funke veldig bra som online battlefield. Det eneste som virker litt kjipt er at det maks blir 24 spillere i en kamp, synes det blir litt i minste laget. Menmen, pluss for at de utgir det på PSN/XBLA. Så slipper man å styre med en disk. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 JAAA! enda et 2.verdenskrig Battlefield. Vet ikke om jeg klarer å gå over fra 1942 men. Selv om jeg tar en pause på kanskje et halvt år nå vil jeg komme tilbake til det. Håper det blir mer realisme; slik som at en sherman må stå minst 20 meter unna en Tiger for å gjøre noen som helst skade. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Trailer: Ganske enkelt, fantastisk! Gleder meg mest til Bad Company 2 Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor har du det fra at det kun blir 24 Player multiplayer? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor har du det fra at det kun blir 24 Player multiplayer? Trur det bare gjelder for PS3/Xbox 360... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Står på hjemmesiden deres at spillet vil støtte "up to 24 players", så jeg anntar det gjelder over alle platformene. http://www.battlefield.com/1943/ Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I den traileren så det veeeeldig ut som de bruker cel-shading. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 gleder meg! litt skuffa over infinite ammo og kun 3 soldatklasser i 1943, men garantert kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå