Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 og Battlefield 1943 annonseres


Anbefalte innlegg

I følge Gamer.no har EA nå kunngjort Battlefield Bad Company 2 og Battlefield 1943. Bad Company 2 er oppfølgeren til Bad Company og tar oss på en tur gjennom snødekte fjell, jungler og ørkenområder. Man får også styre en god del millitærkjøretøy.

Battlefield 1943 blir en remake av Battlefield 1942, så da sier det meste seg selv. Krigføring under WWII på godt gammelt Battlefield vis! :D

Begge spillene vil kjøre på en viderutvikling av Frostbite-motoren utviklet til Bad Company, som vil si heftig grafikk og fysikk. Spillene vil bli utgitt på PS3, Xbox 360 og PC.

 

Dette er noe jeg virkelig ser frem til!

 

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, gleder meg til å spille i WWII igjen. Vet jeg har hatt mulighet til å spille både COD og Medal of Honor, men når det gjelder WWII er det kun Battlefield som gjelder. :D

Hadde bare manglet om det hadde kommet en Frostbite-remake av Battlefield Vietnam nå, da hadde jeg vært i himmelen.

Lenke til kommentar

BC2 er så som så men BF1943 kan bli kjempe morro. Øykrig i stillehavet kan funke veldig bra som online battlefield. Det eneste som virker litt kjipt er at det maks blir 24 spillere i en kamp, synes det blir litt i minste laget. Menmen, pluss for at de utgir det på PSN/XBLA. Så slipper man å styre med en disk.

Lenke til kommentar

JAAA! enda et 2.verdenskrig Battlefield. Vet ikke om jeg klarer å gå over fra 1942 men. Selv om jeg tar en pause på kanskje et halvt år nå vil jeg komme tilbake til det. Håper det blir mer realisme; slik som at en sherman må stå minst 20 meter unna en Tiger for å gjøre noen som helst skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...