AnQ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hei Eg tok ut begge mine harddiske, så tok eg min eine harddisk på 500 GB å installerte XP på den fra Windows 7 beta. så når alt var i orden så tok eg inn den andre harddisken på 1T, men da eg skulle sjekke harddisken så fant eg den ikkje. Så gikk eg inn på enhetmanager og der stod det at den var formatert, vet ikkje hvorfor. hva er galt? skulle gjerne hatt filane på den tilbake. på forhånd takk. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Greit nok at den er formatert, men såvidt jeg vet trenger ikke det å bety at den er tom i Enhetsmanager? Har du sett på diskforbruket? Ellers skal det være mulig å høyreklikke og velge noe sånt som "tilordne stasjonsbokstav". Deretter skal du finne den i Min Datamskin, og da er det jo lett å se om den er tom eller ikke. Jeg kan ikke forstå at den er formatert uten at du har gjort noe, men kanskje ikke XP ikke forstår Win7s filesystem? (Er på litt tynn is nå...) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ... der stod det at den var formatert, vet ikkje hvorfor. Det er mange som får melding om at disken ikke er formatert, og da er det et problem. Det er jo ikke noe problem at den er formatert, så dette ble veldig uklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå