TurboHolte Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det var faktisk etter Iron Maiden konserten i sommer. Hadde ikke drukket noen ting under hele konserten. En Cola gjorde susen da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er det taco inni bildet er det alltid foodgasm til de grader! Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det taco inni bildet er det alltid foodgasm til de grader! 1+ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 En god biff slår ikke mye. Er vanligvis ganske sunn og spiser ikke mye rødt kjøtt. Kanskje derfor det er så innmari godt når jeg først innvilger meg det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Min mest vellykkede Sjurburger hittil. Var en dobbel Hawaiian baconcheese med iskald glasscola til. Var vel i 2004 den ble laget om jeg ikke husker feil. mMmm ... Alle jeg har laget i ettertid har prøvd å nå opp til den, men har stort sett feila miserabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå