Lurvefranzen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En 250 grams hamburger og to iskalde cola i sommer, 17 juli. Hadde vært på Metallica konsert, og hadde ikke spist siden klokken var sånn 13.00 den dagen. Helt uttørket etter konserten - jeg har aldri vært så glad for å få stappet i meg maten på den måten. Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når jeg spiste thompson gazelle og eland antilope i namibia i afrika.. Noenlunde samme smak som vilt-kjøtt her hjemme, bare ti tusenvis av ganger saftigere, mer mørt, rikere smak, alt!! Får faktisk en foodgasm bare av å tenke på det. Det var helt sinnsykt herlig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har spist mye god restaurant mat. Men ingen slår ostepølse med bacon på Fresh/Shell etter en tur på byen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Porøs Melkeskjokolade får meg alltid til å komme^-^ *ta frem en porøs melkesjokolade og lokker deg* ikke vær redd, det er bare en sjokolade Lenke til kommentar
varmit Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Merkelig at ingen har nevnt milkshake! En halvliter milkshake av en perfekt blanding mellom vanilje fløteis, banan, sjokoladepulver(oboy, kakao) og helmelk. Helt fantastisk, og det beste er at jeg lager den selv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Beste jeg har spist er: En kake som gudmora mi lager, den er himmelsk...kunne spist en hel alene En skikkelig god bacon cheese burger, var en bra sjappe i Mjøndalen for noen år tilbake, 30 kroner for en 250 grams burger, så gikk de over til å ta inn flere varer og konket... Kebaben på Snappys i Drammen Entrecotè på Big Horn med potetkuler og bernaise, samt salat til. Mamma sin pasta Carbonara Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 En kompis laga wok. Han bestiller krydder fra overalt i verden. Woken var så sterk og varm at tårene randt, men fy så god den va. Vi bare spiste og spiste. Dessuten var risen perfekt, og med kald pils til så var dette det beste måltidet jeg har hatt! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Porøs Melkeskjokolade får meg alltid til å komme^-^ *ta frem en porøs melkesjokolade og lokker deg* ikke vær redd, det er bare en sjokolade Hadde bitt rett på. Porøs Melkesjokolade er the shiiit. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Kjøpte en root beer i dag på deli deluca..... Den smakte himmelsk Endret 16. februar 2009 av jop91 Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mulig denne er kjedelig, men mammas lasagne, hver gang. Simpelthen ubeskrivelig digg! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Etter tre uker i felt (Nato-Øvelse), og fire måneder siden jeg sist var hjemme på perm før det. Hoppa av bussen og fikk kameraten som henta meg til å kjøre bort for å kaste i meg spesialen på det lokale gatekjøkkenet. Oh.. My... God! Mat har sjelden eller aldri smakt så godt noen gang. Hverken før eller etter. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En boks pringles når du kommer hjem ifra fest = epic Gofler det i meg Ellers e d jo fyllamat generelt, som burger på statoil eller kebab. eller etter en hard dag på jobben uten mat, og dama har laga taco eller hjemmelaget pizza. jummy! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 oh man, høres digg ut, foodgasmer er så digg, nyter maten til maks. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette er vel for de litt voksne, men: Stilton eller annen mild blåmuggost på Melba toast (eller annen nøytral kjeks/brød) og et godt glass Portvin. Gled dere, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Aaah.. 18 år og mitt første møte med kebab. Jeg var skeptisk og slaktet andre som åt denne maten, og ble tilslutt utfordret til spise en kebab og gå mot meningen min. Jeg kjøpte meg en rullekebab og boom, det ble 2 til den dagen. For ikke å snakke om den første grilla koteletten om sommeren, med en dash potetsalat og en iskald pils vedsiden av. Endret 15. mars 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For lenge siden. Dagen etter at jeg hadde vært på fylla, fikk jeg så helvettes lyst på kinamat. Slik sursøt greier. Jeg frådet rundt kjeften, og var skikkelig utsultet. Den heftige posjonen med kinamat gikk rett ned i magen min. Etterpå hadde jeg meg en lang middagslur. Det var rett og slett FANTASTISK. Jeg har også hatt et par middager, hvor sausen min er så god at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Sist gang jeg laga min deilige hjemmelaga pizza! Synd jeg hadde besøk den dagen, for de tok så mange biter. Jeg ville ha alt selv!! Endret 15. mars 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hammarhaus: Takk! Nå blir mannfolket mitt glad. Etter å ha lest ditt innlegg over her, skal jeg lage pizza i kveld Lenke til kommentar
Teig Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nan(brød) med kokosnøtt i en indisk restaurant i Skottland. Herrefred, det var digg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå