Gå til innhold

Den beste foodgasmen du har hatt.

Anbefalte innlegg

Fortell om den beste "foodgasm"en(matgasme) du har hatt!

sier vel seg selv nesten. når man eter noe etter å ha ventet drit lenge på mat eller er sykt sulten.

urban dictionary:

This is what occurs when you are eating a particularly enticing food. You get so excited to eat it you practically orgasm, thus resulting in a foodgasm. Some instances of this may include:

1. Becoming weak in the knees

2. Eyes rolling back in head and moaning while possibly shouting "this is so fucking good!!"

3. Taste so overwhelming you have to take breaks between bites to keep from shutting your system down.

The smooth taste and texture of the turkey swiss Potbelly sandwich was enough for Ronny to have multiple foodgasms.

jeg kan ikke komme på den beste, men for en stund siden hadde jeg gått en halv dag med mye arbeid og fikk endelig kloa i en sandwich fra subway, sykt godt, definitivt en foodgasme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Sprøstekt and i currysaus på en kinarestaurant i syden, med ferskenschnapps som drikke ved siden av. Det eneste jeg husker fra den utenlandsturen er denne herlige middagen. Anda var HERLIG sprø, perfekt tilberedt, og sammen med sausen ble resultatet et lite eventyr.

2. Min første kebabopplevelse, 7. klasse. Hadde nettopp flytta til et nytt sted, og noen inviterte meg til å dra ned på en kebabsjappe. Jeg hadde ikke penger, men det var en av dem som ble mett altfor fort, så jeg spiste resten av babben hans. Kjærlighet ved første bit.

3. Middager hos en pakistansk kamerat i klassen min. Herlig, alternativ mat for en ung gutt. Forskjellige og varierte retter, men alle hadde det til felles at de smakte herlig og helt annerledes enn noe annet jeg hadde smakt. Kunne havnet på førsteplass om jeg faktisk husket smaken, men har kun minnet om at dette var digg mat.

4. Robsrud Grill på Lørenskog. Jeg var omtrent kun vant til McDonald's-hamburgere på den tida, men etter å ha smakt på burgeren her, ble den min nye yndlingsburger.

5. Har generelt sett foodgasmer når jeg enten er ekstremt sulten og spiser noe godt, eller spiser noe godt for første gang på lenge etter å kun ha spist rutine-mat.

Må være en fyllaburger!

Glemte dette. Har hatt gode opplevelser med kebaber, burgere og pølser etter høyt alkoholinntak.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...