ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fortell om den beste "foodgasm"en(matgasme) du har hatt! sier vel seg selv nesten. når man eter noe etter å ha ventet drit lenge på mat eller er sykt sulten. urban dictionary: This is what occurs when you are eating a particularly enticing food. You get so excited to eat it you practically orgasm, thus resulting in a foodgasm. Some instances of this may include: 1. Becoming weak in the knees 2. Eyes rolling back in head and moaning while possibly shouting "this is so fucking good!!" 3. Taste so overwhelming you have to take breaks between bites to keep from shutting your system down. The smooth taste and texture of the turkey swiss Potbelly sandwich was enough for Ronny to have multiple foodgasms. jeg kan ikke komme på den beste, men for en stund siden hadde jeg gått en halv dag med mye arbeid og fikk endelig kloa i en sandwich fra subway, sykt godt, definitivt en foodgasme. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 300 grams cheeseburger fra en gategrill i nærheten. Diggeste noensinne. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg hadde min på forrige forumtreff i Oslo. Spiste Oreo Madness på TGI. Herregud. Himmelsk. Endret 5. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Må være en fyllaburger! Beste Colaen var fra Kantina på Mac i tromsø. Aner ikke om den var fersk. Men faen den var god! Var slik typisk blandemaskin. Men engang var jeg så drita (tror jeg) at jeg ikke kjente smaken av burgeren nesten... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Beste kebaben i byen rett etter at jeg kom hjem fra en camp med konfermasjons greiene. Skulle overleve 24 timer uten mat (fikk mat etter 19 timer) og det var to brødskiver og litt melk). Kom hjem, kebab bestilt, OMFG. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjøttbollene mammaen til ei venninne lagde da broren hennes ble konfirmert. My god, kunne drept noen for en neve med slike. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kebabpizzaen jeg spiste for noen uker siden på kvelden, hadde ikke spist hele dagen. DET var godt det Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Porøs Melkeskjokolade får meg alltid til å komme^-^ Endret 9. februar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spaghetti karbonara fra HydroTexaco når man har vært på flisa Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Får alltid foodgasm når jeg har røyka signaturen min Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Får alltid foodgasm når jeg har røyka signaturen min Ditto Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Entrecot (spelling anyone?) på big horn steakhouse er jo DET beste av det beste. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har hatt en del av disse men de beste er: Bukna reinsdyr på Vica hotell i Alta. Bernaisesausen på BigHorn i Bergen. Baconsurret indrefilet på Egon på Byporten i Olso. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 on topic nå! spesifikke historier takk forresten, moderatorene er ikke så keene på reklame. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Spareribs i Sør Afrika. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 FLyttes til Mat&Drikke kategorien. Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Indrefille av lam. Særlig når man har brukt halve dagene på å partere lammet for å få ut indrefillene:P Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) 1. Sprøstekt and i currysaus på en kinarestaurant i syden, med ferskenschnapps som drikke ved siden av. Det eneste jeg husker fra den utenlandsturen er denne herlige middagen. Anda var HERLIG sprø, perfekt tilberedt, og sammen med sausen ble resultatet et lite eventyr. 2. Min første kebabopplevelse, 7. klasse. Hadde nettopp flytta til et nytt sted, og noen inviterte meg til å dra ned på en kebabsjappe. Jeg hadde ikke penger, men det var en av dem som ble mett altfor fort, så jeg spiste resten av babben hans. Kjærlighet ved første bit. 3. Middager hos en pakistansk kamerat i klassen min. Herlig, alternativ mat for en ung gutt. Forskjellige og varierte retter, men alle hadde det til felles at de smakte herlig og helt annerledes enn noe annet jeg hadde smakt. Kunne havnet på førsteplass om jeg faktisk husket smaken, men har kun minnet om at dette var digg mat. 4. Robsrud Grill på Lørenskog. Jeg var omtrent kun vant til McDonald's-hamburgere på den tida, men etter å ha smakt på burgeren her, ble den min nye yndlingsburger. 5. Har generelt sett foodgasmer når jeg enten er ekstremt sulten og spiser noe godt, eller spiser noe godt for første gang på lenge etter å kun ha spist rutine-mat. Må være en fyllaburger! Glemte dette. Har hatt gode opplevelser med kebaber, burgere og pølser etter høyt alkoholinntak. Endret 6. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 forresten, moderatorene er ikke så keene på reklame. Jeg for sitere (fritt etter) Ute til lunsj Dette er ikke promotion. Dette er ikke reklame. Jeg synger (les: skriver) om ting som har hendt meg, så navna må jeg jo ha med. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 amerikansk burger med pommes på Samson Bar i Haugesund .. nammenam . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå