Eulogist Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 faen meg svakt av EA å bruke så forbanna langt tid. beklager. hadde nettop stått opp etter en blund, så var veldig gretten. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 altså, i forhold til starcraft 2, er ikke dette så lenge. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Heroes ser ganske ræva ut og de forskjellige trailerne ga meg mer avsmak enn lyst... Jeg er i tillegg veldig skeptisk til et Battlefield-spill for "alle". Det skal uansett prøves siden jeg elsker serien men jeg ser heller frem til BF1943 og et eventuelt BF3. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 følg med påsan det kommer ikke bf3, men ett bad company 2, til pc også forsåvidt. 1943 kommer til psn. uansett, heroes kan bli bra det, hvis det er som de sier at det er spillbarheten til bf2 og tegna grafikk kan det bli spennende. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det som kanskje er aller mest spennende er hvordan støtte og oppfølging av community blir på et spill som er gratis, og 100% avhengig av at folk faktisk BLIR i spillet. Tror de har litt av en jobb foran seg! Kan ikke bare satse på å selge en haug kopier bare på navnet.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Waporware, tror det ikke før jeg ser det. This be Team Fortress 2 all over again... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg