Danny Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 helt greit sikkert,personlig syns jeg antec lanboy ser mye bedre,håper hw skal teste den en dag. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Som sagt så er de dekslene VELDIG lavkvalitet. Undertegnede i testen sa at i hans tilfelle var det bare og kaste dem. Hvilken test?? Har ikke problemer i hele tatt med dekslene jeg. Lavkvalitet å lavkvalitet da fru blom, de fungerer helt fint til det du skal bruke dem til, har vel ikke tenkt å bruke dem som ski eller.no? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg leste det i en test på en svensk side. Husker ikke helt hvilken. De nevnte dekslene på alle amrikanske tester også. Prøv og bøy et lianli frontdeksel, eller bank på det med noe og se om noe skjer. Så kan du gjøre det med ditt. Det som skjedde på en av testene var at når han skulle ta det ut og inn så knakk han av festene. Men men.. Dere tar de vel ikke av og på, så sålenge man har de på og ikke kommer borti de holder de vel. Lenke til kommentar
zipper Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg leste det i en test på en svensk side. Husker ikke helt hvilken. De nevnte dekslene på alle amrikanske tester også. Prøv og bøy et lianli frontdeksel, eller bank på det med noe og se om noe skjer. Så kan du gjøre det med ditt. Det som skjedde på en av testene var at når han skulle ta det ut og inn så knakk han av festene. Men men.. Dere tar de vel ikke av og på, så sålenge man har de på og ikke kommer borti de holder de vel. http://www.sweclockers.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå