Gå til innhold

Noen som har dette kabinettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du

Ja kjøpte ett sånt til kjerringa m/vindu

Vel en Air Black men de er jo like så...

Sprekt å se på,funker helt topp

Sitter en 120mm vifte i front,en 80mm vifte bak ,originalt, som styres fra kanppene i front.Kan stenge kasse viftene helt ned om du vil

Tyst og fint ;)

Noe spess du lurte på ??

/Jan

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette kabinettet foe en mnd tid siden.

Viftene er bare noe drit som lager en meget irriterende lyd på lave turtall. Det var i alle fall sånn på den jeg fikk, har hørt at andre har det samme problemet. Dvs. skal du har en stille masikn så må du bytte ut viftene...

Ellers er kabinettet meget bra! :smile:

Lenke til kommentar

Hei

Jo kan være litt enig i at 120mm i front lager litt "støy" på lave turtall :roll:

Den bak er np :p

Men som sagt til prisen ei veldig bra og sprek kasse syns kjerringa og jeg iaf

Helt sant...kjerringa er fornøyd 8)

Kjøpte sidedør med "glass" og satte i ett par katoder,røde sådan, orntli sprekt ble det hehe

/Jan

Lenke til kommentar

Bestilte det kabinettet etter og ha kikket på det i laange tider. Jeg leste tester og sånt. Det fikk minus for og være litt billigplast aktig på fronten. Spesielt cd-rom coverene. Ellers var det helt greit. Fikk et stort pluss for viftestyringa. Jeg fikk aldri kabinettet. Betalte men fikk ikke noe fra easypc.no. Det var en skikkelig drittbutikk. For en uke siden fikk jeg pengene tilbake etter maasse klaging. Det var altså 4 måneder siden jeg bestilte (glemte og lese webshop erfaringer først). Heldigvis skjønte jeg at pcen ikke kom til og komme, så jeg kjøpte en shuttle. :D Den har jeg vært kjempefornøyd med.

Lenke til kommentar

Jeg har en sort utgave. Kabinettet er helt greit og er lett å jobbe med. Kabinettet i sort utgave kan kjøpes fra Absoluttdata.no for 824 kroner. Meget bra pris. Men regn med å skifte ut viftene. Begge viftene er av dårlig kvalitet og lager mye ulyder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...