ATHLON XP Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Se topic.http://64.28.25.3/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AS Hva synes du om det?? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 helt greit kabinett det der. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hei du Ja kjøpte ett sånt til kjerringa m/vindu Vel en Air Black men de er jo like så... Sprekt å se på,funker helt topp Sitter en 120mm vifte i front,en 80mm vifte bak ,originalt, som styres fra kanppene i front.Kan stenge kasse viftene helt ned om du vil Tyst og fint Noe spess du lurte på ?? /Jan Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Jepp,har lyst på kabinettet der,så jeg ville høre hva andre syntes om det Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hei igjen Vel...kjøp det ?? Verdt hver krone syns jeg iaf Jeg personlig syns faktisk det svarte er "sprekest" men hver sin smak Uansett blir du ikke skuffet /Jan Lenke til kommentar
tommis Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg kjøpte dette kabinettet foe en mnd tid siden. Viftene er bare noe drit som lager en meget irriterende lyd på lave turtall. Det var i alle fall sånn på den jeg fikk, har hørt at andre har det samme problemet. Dvs. skal du har en stille masikn så må du bytte ut viftene... Ellers er kabinettet meget bra! :smile: Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hei Jo kan være litt enig i at 120mm i front lager litt "støy" på lave turtall Den bak er np Men som sagt til prisen ei veldig bra og sprek kasse syns kjerringa og jeg iaf Helt sant...kjerringa er fornøyd 8) Kjøpte sidedør med "glass" og satte i ett par katoder,røde sådan, orntli sprekt ble det hehe /Jan Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Bestilte det kabinettet etter og ha kikket på det i laange tider. Jeg leste tester og sånt. Det fikk minus for og være litt billigplast aktig på fronten. Spesielt cd-rom coverene. Ellers var det helt greit. Fikk et stort pluss for viftestyringa. Jeg fikk aldri kabinettet. Betalte men fikk ikke noe fra easypc.no. Det var en skikkelig drittbutikk. For en uke siden fikk jeg pengene tilbake etter maasse klaging. Det var altså 4 måneder siden jeg bestilte (glemte og lese webshop erfaringer først). Heldigvis skjønte jeg at pcen ikke kom til og komme, så jeg kjøpte en shuttle. Den har jeg vært kjempefornøyd med. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Har bare et spm,hvis jeg skifter ut kabinett viftene med andre som støyer mindre,strømstyrings greia som er med,det vil funger det ja? Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hola Snakk med gutta på microplex så finner de nok fram noen vifter med styring til deg Kan ikke tenke meg at det er noe problem PS: papst er ett veldig bra alternativ i så fall /Jan Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Oki,takk for hjelpen folken.Fikk vit det jeg trengt å vite :wink: Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Jeg takker jeg også :wink: Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg har en sort utgave. Kabinettet er helt greit og er lett å jobbe med. Kabinettet i sort utgave kan kjøpes fra Absoluttdata.no for 824 kroner. Meget bra pris. Men regn med å skifte ut viftene. Begge viftene er av dårlig kvalitet og lager mye ulyder. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Dette er et kjempekabinett, mange som spør meg hvor jeg har fått tak idet, de vil ha likedan selv.... Litt synd med derre dekslene i front, som skal dekke over cd-rom osv... funker lixom ikke når jeg har slot-in dvd spiller Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har et spørsmål til dere som eier dette klabinettet. Lurer på om det er et deksel som åpner seg foran CD stasjonene i likhet med sunnytech kabinettene? Mvh Andreas Lenke til kommentar
durabit Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ja, det følger med to slike deksel. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ganske lur løsning det der i grunn 8) Vurderer sterkt å gå fra Chieftech Big Tower til et slikt et Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Som sagt så er de dekslene VELDIG lavkvalitet. Undertegnede i testen sa at i hans tilfelle var det bare og kaste dem. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hola Har ikke hatt noe prob med dekslene her iaf :wink: Har også ett neon light kabinett (sønn har) med deksel,funker ennå der også /Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå