Dicorn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Heii ^^ Jeg har lastet ned winamp og lagt inn noen sanger og alt funker fint, men i dag da jeg skulle skru på musikk, funka ikke winamp lenger. Jeg dobbelklikker på sangen og da blar winamp bare igjennom alle sangene og fortsetter sånn hele tia, den får ikke starta noen sanger, for før det er den på neste snag og så videre og videre. Dette er veldig irriterende for det samme problemet kom på laptoppen min for en stund siden. Jeg vil helst holde meg til winamp for jeg syntes utsende er kult og den winamp toolbar er veldig kjekk og ha. Så jeg er veldig takknemmelig hvis noen kunne fortelle meg om en måte jeg kan få fiksa dette på. Mvh: Dicorn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Winamp sin playlist baserer seg på at alle låtene ligger der de lå når du lagde playlista, og at de har samme filnavn. Hvis noen eller alle er flyttet til et annet sted, finner den ingen av playlist-sangene og bare scanner fort gjennom dem som din gjør. Endret 5. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Åja, ja det kan stemme, for jeg flytta jo på dem, takk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå