eripaul1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10195 Hvis dere går innpå konfigurer selv, så er skjermkortet, i motsetning til alle de andre komponentene, "ikke valgt". Nå er jeg veldig nybegynner på dette feltet, men er det noen grunn til at det ikke er valgte skjermkort? Og et oppfølgingsspørsmål, hvilket av de skjermkortene som er tilgjengelig bør jeg velge? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hovedkortet har integrert skjermkort, med HDMI, DVI og VGA utganger Nå kjenner jeg ikke NVIDIA GeForce 8200 av erfaring, men normalt sett skal det ikke være nødvendig med ekstra skjermkort hvis maskinen kun skal brukes som htpc. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hovedkortet har integrert skjermkort, med HDMI, DVI og VGA utganger Nå kjenner jeg ikke NVIDIA GeForce 8200 av erfaring, men normalt sett skal det ikke være nødvendig med ekstra skjermkort hvis maskinen kun skal brukes som htpc. 8200 skal fungere helt fint til HD, og med en HT3 prosessor får du til og med deinterlacing som du trenger for å se på tv. 8200 har i tillegg støtte for 24p som gjør at du ikke får flimmer(På en tv som støtter 24p) når det er panoreringer etc. http://www.missingremote.com/index.php?opt...mp;limitstart=1 Fin sammenligning av forskjellige GPU's til htpc bruk. - Edit: Merk at prosessoren som følger med her ikke har HT3 om jeg ikke tar feil. Endret 5. februar 2009 av Steinmann Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Ok,takk for hurtig svar. Det jeg ikke skrev var at jeg har tenkt å velge det andre hovedkortet som du kan velge, av den grunn at den har firewire, noe jeg trenger for å se på tv. Er det integrert skjermkort der og? Det jeg har tenkt til i tillegg til ulike mediavisninger er lett videoredigering. I hvilke tilfeller bør jeg ha et eget skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå