unwill Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, Lurte på om det finnes en funksjon i telefonen, eller et tilleggsprogram til S60 som kan vise meg litt mer nøyaktig hvor mye batteri som er på telefonen. Telefonen viser fullt med streker når jeg legger meg, men er tom når jeg våkner. Ikke noe galt med batteriet da den varer i ca 1 - 1.5 dager med moderat bruk, men litt bedre om den viste det i % eller noe. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Enhver mininerds våte drøm: http://www.forum.nokia.com/Resources_and_I...ick_Start.xhtml Kos deg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Fint program som viser hvor mye strøm batteriet bruker, og dermed kan jeg finne ut hvor mye et program sluker batteriet, men fant ikke noe om hvor mye batteri som er igjen ... kan jo hende det bare er meg Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm, ser at den ikke viser i antall prosent, men den viser beregnet antall timer igjen basert på nåværende bruk. Kan også hjelpe deg se om det noe spesielt som trekker strøm i løpet av natten. Prosent kan du se via NsysInfo. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Har prøvd men det lengste jeg har kommet fram er at sertifikatet har gått ut. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er siste utgave av nsys info. http://nds2.content.mosh.nokia.com/entity/...?c=m&type=1 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Kan hende det bare er meg, men jeg får sertigikat utgått på den filen der... Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sertifikatet var nok utgått på den ja. Har hacket min symbian så jeg slipper slike feilmeldinger. Men det finns en annen løsning. Still dato tilbake to år, installer sis filen, og still dato frem til dagens dato. Dette trikset funker på alle sis filer, der sertifikat er utgått. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Det fungerte. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Er det noe galt med batteriet eller er det normalt at det er slik: Fr klokken 8 til klokken 02 ... dvs ... 18 timer, så sendte jeg noen SMS, surfet litt på Web, tok noen korte samtaler, og batteriet gikk fra 100 -> 85%. Men fra 02 til 10 (8 timer) mens jeg sov og mobilen stod stille gikk den fra 85% til 10% ... (Til informasjon så er batteriet 10 måneder gammelt og er orginal (fulgte med telefonen)) Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Min erfaring er at det ofte er sånn. Går ofte lang tid før første streken forsvinner av batteriet, og så går det raskere med den neste streken osv. Batteriene slites jo etterhvert som de brukes, og blir gradvis svakere. Og selv om mobilen ikke brukes tappes det jo strøm. Det kan skyldes program som går i bakgrunnen(Hold inne meny knappen, så ser du hvilke program som går i bakgrunnen), skjermsparere, dobbeltmodus mellom gsm og 3g, bluetooth er på, den søker etter wifi, gps osv.. Oppdatering av firmware kan også resultere i lavere strømforbruk. Kapasiteten på batteriene varierer også fra model til model. 950mAh på N95 og 1200mAh på N958GB. E71 har vel 1500mAh tror jeg. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Programmet var litt skuffende, tenkte at den var mer nøyaktig enn de strekene, men det eneste den gjør er jo å regne på de strekene. Den er ikke kontinerlig, men trinnvis og viser kun tall som 14-28-42 osv ... også står den 100% lenge. Er så uforutsigbar hvor mye batteri som er igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå