Qwertyytrewqx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som påstår denne telefonen er dårlig og treg pga WM tar grundig feil. Den har faktisk 1 Ghz å kjøre på. Uansett er ikke dette tomme ord fra meg, bare sjekk en viss YouTube video hvor UI'et vises fram. IKKE tregt. Bare tenk logisk. Touch HD = nesten rask nok med en 528 Mhz prosessor Toshiba TG01 = ... med en 1Ghz prosessor Skjønner?... Noen ganger blir jeg frustrert over folk som kommenterer utifra gjetninger og tidligere erfaringer som ikke egentlig er saklige. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det virker dessuten som MS med har tatt lærdom av Windows 7, og at man faktisk ikke vil ha et OS som bruker store deler av de tilgjengelige ressursene. Vi vil dermed forhåpentligvis se at kravene for å kjøre WM6.5 og WM7 uten tregheter blir en del lavere enn med WM6.1 - og det høres allerede lovende ut i følge rapporter fra de som har prøvd WM6.5. Jeg blir veldig overrasket om det ikke kommer en oppdatering til 6.5 for TG01. Lenke til kommentar
saadetsaa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gi meg noe annet enn Windows! smart-telefon med windows kan ikke lenger kalles smart Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 smart-telefon med windows kan ikke lenger kalles smart Du må gjerne utdype. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Gi meg noe annet enn Windows! smart-telefon med windows kan ikke lenger kalles smart Vist en telefon med windows ikke kan kalles smart, så kan ingen telefoner kalles smart.. Men skjønner allikavel at ikke windows er ønsket av alle, men jeg har troen på at Windows mobile 6.5 og 7 kommer til og bli bedre! Endret 7. februar 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det bare jeg som blir frustrert over hvor ukritisk de aller fleste nettmedia hyper klokkefrekvens som om det skulle være ensbetydende med ytelse? Man må huske på at nå man bytter arkitektur så kan man ikke dermed sammenligne prosessorytelse ut fra klokkefrekvens. Så rent bortsett fra en noe større skjerm og en annen CPUarkitektur så er det ikke mye som skiller denne fra Touch HD... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg