shane Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) YOYO! trenger litt hjelp her har ikke noe som helst peiling på kabler;P har har den tven her : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347582, og en xbox 360 pro.. Noen som vet hva trenger jeg av kabler for å få bedre bilde? Hadde vært hyggelig om noen fant link til de kabelene, så jeg ikke driter meg loddrett ut når jeg skal bestille det osv! hehe Endret 5. februar 2009 av shane Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Om du har hdmi ut på xboxen, skal du bruke en hdmi kabel, har du ikke det, skal du bruke en xbox komponent kabel. Spill legger du inn ved å trykke 'Y', Game Details, den gule, når du står ipå første stiden i My Xbox. Der kan du velge å installere spillet til hdd'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Bare så det er klart, komponent-kabelen fulgte med da du kjøpte konsollen, så du trenger faktisk ikke å kjøpe noen nye kalber for å få HD-bilde. Legger ved et bilde av kabelen som fulgte med maskina, samt innringet de som du må plugge i TV-en. De tre til venstre er selve bildet, den røde og hvite til høyre er audio-kabler. I tillegg må du passe på at kabelen er satt til HDTV, da det er en liten kanpp på kabelen som veksler mellom vanlig tv og HDTV. Har lagt ved bilde. Endret 5. februar 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) camrot kan dette ser jeg det er helt riktig. + lett å koble den røde og hvite lyden på ett hjemmekinoanlegg også hvis den har input R/L eller rød/hvit.. Endret 5. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
shane Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) det funker utmerket takk skal dere ha! er det noe poeng med sånne monsterkabler? ser komplett har noen sånne.. til 1000,- osv.. er det noe bra? og s-video kabel? er det sånn ifra pc til tv? og hvor finner man det? Endret 5. februar 2009 av shane Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Monster-kabler har liten hensikt. Ikke mye forskjell ute og går, kanskje ingen forskjell. Ikke kjøp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå