Gå til innhold

Driverproblemer med HP ExpressCard DVB-T TV tuner

KariMarthe

Anbefalte innlegg

Teknisk info:

PC: HP Pavillion Entertainment Notebook dv9700

Kjøpt oktober 2008

Tuner kort: HP ExpressCard DVB-T TV tuner (Provides QAM support for the HP Hybrid TV Tuner, Part Number (P/N) 438587-002.)

Med PC`n fulgte det ett TV-tuner kort. Jeg har fulgt bruksanvisningen til det ytterste ledd. Tuneren kan både ta imot signaler fra antenne kabel (kabel-tv) og fra en antenne som skal "plukke opp signaler fra det digitale bakkenettet". Jeg har satt op pc`n og Windows media Center, pc`n får kontakt med tuneren, ser også når det er den digitale antenna og antennekabelen som er plugget i, men på kanalsøk finner den ingen resultater. Det digitale bakkenettet tok over for fulgt i området der jeg bor i begynnelsen av denne uken - men det har igrunn ingenting å si da den skal klare å hente signaler fra antennekkabelen uansett.

Igår fant jeg ut at det muligens var noe med driveren til HP som var problemet. Den er kompatibel men fungerer ikke fordet. Driveren er denne: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...093&lang=no

Har noen hatt det samme problemet? Har prøvd å søke i ulike forum på internett, men det er ikke lett å finne en forum-tråd som omhandler dette.

Håper virkelig at noen der ute har svar, og kan hjelpe meg med dette heseblesende ondet.

Mvh HP-Kari

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...