dagim Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har en nokia E65, og har hørt at det skulle være mulig å styre pp-fremvisninger via telefonen. Jeg finner dessverre ikke noe program som gjør dette mulig. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har selv Nokia E65 Har den ikke på meg nå, men mener at hvis du går inn på menyen og inn på kontor (eller noe sånt) så er det bilde av to skjermer. Koble mobilen din via bluetooth eller kabel, å trykk på bildet med de to skjermene. håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
dagim Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Finner ikke noe ikon med to skjermer under kontor (eller verktøy). Hadde vært fint om du skrev ned hva ikonet heter Kanskje jeg har fått flyttet det langt vekk.. Takk så lenge Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 er på skolen nå, i siste time. hvis du sjkker innlegget klokken halv 5 skal jeg få fikset et svar Lenke til kommentar
dagim Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Har oppdatert til nyeste SW, men finner ingenting som kan hjelpe meg. Har prøvd å laste ned Psiloc wireless presenter, men det er en betalingsløsning. Og _så_ farlig er det ikke.. Noen andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå