BullStrike Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hei. Jeg lurte på om det var noen som viste om noen gode skyte filmer..? Eller noen gode bil filmer..? Eller mc film? Jeg liker filmer med masse våpen og skyting i. Og jeg liker fete biler, å street racing. (Jeg elsket The Fast And The Furious filmene) Takk for alle svar Endret 5. februar 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 'Gone in 60 seconds' det er ein film du bør sjå http://en.wikipedia.org/wiki/Gone_in_Sixty...nds_(2000_film) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 eller så kan du kombinere bil og skyting og gå for death race Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 'Gone in 60 seconds' , den har jeg sett... Den 'death race' den skal jeg se Noen som vet om noen andre filmer? :!: Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ok, først og fremst; kan ikke snart en eller annen mod (eller Dotten) lage denne tråden til sticky; Anbefalingstråden: Trenger du anbefalinger? Post her! Så slipper vi haugevis med "vet du om noen gode **** filmer" trådene... Da var det ute av systemet - da kan jeg jo likesågodt svare siden jeg er her da... I vill uorden; -Shoot 'Em up -Wanted -Postal -Smokey & The Bandit (+ 2'ern og evt. 3'ern under tvil) -Cannonball Run (og 2'ern - ikke 3'ern!) -Death Race 2000 -Planet Terror -Death Proof -Crank -Transporter filmene -Equilibrium -Mad Max filmene -Convoy -Thunderbolt Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 åh ja glemte mad max filmene, geniaaaaale. men en action fylt shooter film er også smokin' aces, selv om mange ikke liker den. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg var på youtube å se trailerene til Mad Max, men de likte jeg ikk noe særlig.. Sitter pris på alle svar! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kan jo ikke se trailere til mad max, de er jo elgamle men utrolig fete, klassikere. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 'Welcome to the jungle' og begge 'Bad boys' filmane. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Den "Death Race" var ganske bra.. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Man har jo Speed(1), men det er riktig nok en buss. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Stone Cold Synes denne er ganske fet. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ser filmen Black Dog ikke er nevnt. Masse action, grisetøff lastebilkjøring og en god porsjon skyting. Patrick Swayze i hovedrollen! Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Nå har jeg sett: "Death Race", "Bad boys" filmene,"Shoot 'Em up", "Wanted","Crank","Transporter" filmene og "Gone in 60 seconds" Ganske gode filmer.. Jeg må si at jeg gleder meg noe helt forferdelig til den nye "The fast and the furious" filmen kommer ut! Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå