Ohny Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Står fast ved G10 og SX1 IS, hvilken av disse er "best"? Den ene har bedre video, andre har høyere oppløsning. klarer ikke helt å velge hvilken som er best kjøp. Håper dere kan komme med innspill, forslag eller evt konklusjon på disse to. Har lest tester også, men det sier meg ingenting liksom Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Oppløsning har begge kameraene mer enn nok av og bør ikke være med i avgjørelsen din i det hele tatt. Forøvrig er denne tråden feilpostet da ingen av disse kameraene er SLR. Lenke til kommentar
boos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Står fast ved G10 og SX1 IS, hvilken av disse er "best"? Til hva? boos Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den ene har bedre video, andre har høyere oppløsning.klarer ikke helt å velge hvilken som er best kjøp. Du lister opp to forskjellige ting - hva er viktigst for deg? Video eller stillbilder? Videre så er ingen av kameraene speilrefleks, så tråden er feilpostet. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Står fast ved G10 og SX1 IS, hvilken av disse er "best"? Til hva? boos avatar forsvinner snart, var bare veddemål hvor eg tapte Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Den ene har bedre video, andre har høyere oppløsning.klarer ikke helt å velge hvilken som er best kjøp. Du lister opp to forskjellige ting - hva er viktigst for deg? Video eller stillbilder? Videre så er ingen av kameraene speilrefleks, så tråden er feilpostet. Jeg kunne egentlig tenkt med "alt i ett" liksom. for jeg filmer like mye som jeg tar bilder. Har dog tenkt med to kamera. en så liten vennlig lommekamera til bytur, fester osv... og en skikkelig kamera til turer, messer osv. Lenke til kommentar
tuxbass Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den ene har bedre video, andre har høyere oppløsning.klarer ikke helt å velge hvilken som er best kjøp. Du lister opp to forskjellige ting - hva er viktigst for deg? Video eller stillbilder? Videre så er ingen av kameraene speilrefleks, så tråden er feilpostet. Jeg kunne egentlig tenkt med "alt i ett" liksom. for jeg filmer like mye som jeg tar bilder. Har dog tenkt med to kamera. en så liten vennlig lommekamera til bytur, fester osv... og en skikkelig kamera til turer, messer osv. jeg tror jeg hadde gått for g10 som er mer robust og uten den fleksible skjermen som man må bry seg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå