Gå til innhold

Hjemmelekser på skolen ulovlige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lekser har ikkje vert noko anna enn eit problem for elever, som meg. Har seks skuletimar kvar dag 5 ganger i veka. Så i tillegg skal me ha heimelekse? Eg har aldri sjølv likt det, så eg gjer ikkje noko meir enn kva som er nødvendigt for å unngå ein anmerkning ved leksesjekk.

For å rekke bussen til skulen må eg gå heimifra klokka 8 om morgenen og så kjem eg heim rundt 3. Det er sju timer, som også eg venleg arbeidsdag for mange. Og då skal eg liksom begynne å gjere lekser? Det kan jo ende på kanskje 10 timar i veka, visst eg skulle gjort alt veldigt nøye.

Det beste som har skjedd meg på lenge, var i dag når eg høyrde på radioen. Eg kunne faktisk la vere å gjere lekser, med loven på mi sida!

Du har 6 skoletimer 5 ganger i uken. Sist jeg sjekket var en skoletime 45 minutter, så reelt sett snakker vi om 4,5 timer effektiv arbeidstid?

I verste tilfelle 6 timer, og en reisevei som du ikke spesfiserer.

Dette er jo ikke en vanlig arbeidsuke, hverken tariff på 37,5 eller 40 som er vanlig. Du ligger røfflig regnet med 5 fulle timer, ca 12,5 til 15 timer UNDER det som er normalt, og likevel klager du? :)

Lenke til kommentar

Hadde ett år på skolen, der opplegget var slik at vi skulle gjøre alt på skolen.

Endte med de beste karakterene jeg noen gang har fått.

Man kan ikke bare kutte ut leksene slik skolen er i dag, men man kan gjøre om på skolen slik at det er mulig.

Lenke til kommentar
Lekser har ikkje vert noko anna enn eit problem for elever, som meg. Har seks skuletimar kvar dag 5 ganger i veka. Så i tillegg skal me ha heimelekse? Eg har aldri sjølv likt det, så eg gjer ikkje noko meir enn kva som er nødvendigt for å unngå ein anmerkning ved leksesjekk.

For å rekke bussen til skulen må eg gå heimifra klokka 8 om morgenen og så kjem eg heim rundt 3. Det er sju timer, som også eg venleg arbeidsdag for mange. Og då skal eg liksom begynne å gjere lekser? Det kan jo ende på kanskje 10 timar i veka, visst eg skulle gjort alt veldigt nøye.

Det beste som har skjedd meg på lenge, var i dag når eg høyrde på radioen. Eg kunne faktisk la vere å gjere lekser, med loven på mi sida!

Du har 6 skoletimer 5 ganger i uken. Sist jeg sjekket var en skoletime 45 minutter, så reelt sett snakker vi om 4,5 timer effektiv arbeidstid?

I verste tilfelle 6 timer, og en reisevei som du ikke spesfiserer.

Dette er jo ikke en vanlig arbeidsuke, hverken tariff på 37,5 eller 40 som er vanlig. Du ligger røfflig regnet med 5 fulle timer, ca 12,5 til 15 timer UNDER det som er normalt, og likevel klager du? :)

Forklarte kanskje litt dårleg, men eg skreiv at eg måtte gå heimifra klokka 8 om morgenen og kom heim igjen rundt 3. Altså så er det 7 timar vekk på grunn av skulen.

Lenke til kommentar
Hadde ett år på skolen, der opplegget var slik at vi skulle gjøre alt på skolen.

Endte med de beste karakterene jeg noen gang har fått.

Man kan ikke bare kutte ut leksene slik skolen er i dag, men man kan gjøre om på skolen slik at det er mulig.

Ditto. Mine 3 år på ungdomskulen var ordna etter systemet du skisserer her.

Men; å kutte lekser for den oppveksande generasjon no, er eg redd kjem til å virke mot si hensikt. Kor farleg er det å gje yngelen ein liten smule ansvar?

Det synes meg slik, at til meir puter me syr under armane på dei, til verre vert resultata.

Eg, og millionar av elevar før meg, har lært av å sitje ved pulten og fulgt med på krittavla eller overhead. (Minner :love: ) Kvifor er det umogleg no?

Disiplin og autoritet må klårare fram i skulen. Den oppveksande generasjon har ikkje respekt for noko, det væra seg lærarar, eller eiga framtid.

(Eg veit eg generaliserte ein smule her, men reknar med poenget kom fram.)

Lenke til kommentar
Lekser har ikkje vert noko anna enn eit problem for elever, som meg. Har seks skuletimar kvar dag 5 ganger i veka. Så i tillegg skal me ha heimelekse?

bare vent til vidregående, 8 timer 3 ganger i uka og 6 timer den neste dagen pluss at vi begynner kl 8:10

vi har mye å lese om, vi har rett og slett ikke tid til å gå igjennom oppgaver, det er å notere hva læreren sier og les hjemme slik at du er klar neste time, the only way to succeeding is true working your ass off

bruk 1 time med lekser når du kommer hjem så har du resten av dagen fri, har du lite å gjøre så gjør lesker så du har mer fri neste dag, er du som meg med helger som det skjer ingen ting så gjør litt lesker så har du fri resten av neste uka

Lenke til kommentar
Den oppveksande generasjon har ikkje respekt for noko

Javel?

Og det sier du på grunnlag av?

Eg skreiv i parantesen at eg generaliserte ein smule, men om du vil ha det meir spesifikk kva eg meiner. Eg vil påpeika, direkte denne gonga, at dette er mitt syn på saka.

Lærlingane i mange fag, vert verre og verre. Nasevise, og lite ydmjuke i førehald til meir erfarne folk.

Ungar i alle aldrer manglar respekt for vaksne generelt. Dei er verdsborgarar, og verdsmeistarar, før dei veit kva orda betyr.

Dei har respekt for sitt eige ego, noko som er dyrka fram av oss vaksne. Og dette synes eg er synd. Alle skal for all del væra individ osv. men kvifor indoktrinera dette frå dei kan gå? Lat no ungane laga sine eigne hierarki, seg imellom. Men lat dei aldri gløyma at me vaksne har meir erfaring, og dermed gongsyn i førehald til dei.

Mogleg det handlar om tillit? At dei føler seg tynga av "ansvaret" av å dyrka seg sjølv?

Lenke til kommentar
Lekser har ikkje vert noko anna enn eit problem for elever, som meg. Har seks skuletimar kvar dag 5 ganger i veka. Så i tillegg skal me ha heimelekse?

bare vent til vidregående, 8 timer 3 ganger i uka og 6 timer den neste dagen pluss at vi begynner kl 8:10

vi har mye å lese om, vi har rett og slett ikke tid til å gå igjennom oppgaver, det er å notere hva læreren sier og les hjemme slik at du er klar neste time, the only way to succeeding is true working your ass off

Bare vent til universitetet, da trenger du verken gjøre lekser eller møte opp til timer, men du lærer fort at fagene går så raskt at du blir nødt til å både gjøre lekser og møte opp til alle mulige timer. Det er bare stress å planlegge uke etter uke, hadde med glede hatt ferdige ukeplaner med lekse hvis jeg hadde visst hvor mye slit det var å gjøre den planleggingen selv.

Det som er så kjipt er at hele livet er fullt av slik "etterpåklokskap", og når jeg får barn så kommer jeg til å prøve å lære dem det jeg har lært, akkurat som faren min gjorde med meg, men de kommer til å drite i det fordi de tror ikke på meg før de opplever det selv.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Eg kunne faktisk la vere å gjere lekser, med loven på mi sida!

Og hvem tror du det går ut over...? ;)

Tja, det er vel meg sjølv. Men eg synst aldri eg lærer noko av å gjere lekser, spesielt i norsk og matte. Selfølgelig kjem eg til å gjere lekser eg synst er nødvendigt. Men no kan eg velge ut det eg kan og ting eg synst er heilt unyttig å vete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...