Gå til innhold

Ny god jobbtelefon, trenger tips !

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bestille meg en ny jobbtelefon.

Jeg jobber med kundeservice og bruker telefonen MYE på jobb.

Jeg trenger en som er RASK i menyene, ikke slik lagg og delay i menyene som jeg synes alle?! telefoner har i dag (har ikke akkurat god peil på telefoner da men)

Det trenger ikke være noen spesielle funksjoner som walkman og annet dilldall.

Eneste er at den må være bra på å sette over telefoner og sette på vent (har hørt at det er mange telefoner dette er problem med)

Den burde også være av god kvalitet, og behagelig å bruke.

Har tidligere hatt en Sony Ericsson w880, en telefon jeg er relativt fornøyd med (solid , slank og relativ enkel og grei. Er litt delay og lagg i menyene på denne, dette trekker litt ned)

Pris betyr ikke så mye ettersom firmaet betaler, men jeg tror ikke jeg skal bestille en telefon til 6000 allikavel =)

Ønsker tips fra folk som har bedre peiling på mobiler enn meg. ettersom jeg bestillte en Sony ericson 902c , som jeg rettogslett synes er tragisk (for treig, og dårlig antenne)

MvH Christer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia E71

Har dere flere alternativer ?

Vet ikke om de små tastene på e71 er så bra for meg =)

men ellers er denne kjapp som fy i menyene? sto ingeting om dette i testene jeg leste.

Den nye Nokia Nseries, N97 - knall telefon, skal visst være. Jeg hadde veldig lyst på den, men blir for dyr for meg.. Den koster vel ca 2000 mer enn det du ville betale, men tror den virkelig er verdt det!

post-184222-1233834408_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal bestille meg en ny jobbtelefon.

Jeg jobber med kundeservice og bruker telefonen MYE på jobb.

Jeg trenger en som er RASK i menyene, ikke slik lagg og delay i menyene som jeg synes alle?! telefoner har i dag (har ikke akkurat god peil på telefoner da men)

Det trenger ikke være noen spesielle funksjoner som walkman og annet dilldall.

Eneste er at den må være bra på å sette over telefoner og sette på vent (har hørt at det er mange telefoner dette er problem med)

Den burde også være av god kvalitet, og behagelig å bruke.

Har tidligere hatt en Sony Ericsson w880, en telefon jeg er relativt fornøyd med (solid , slank og relativ enkel og grei. Er litt delay og lagg i menyene på denne, dette trekker litt ned)

Pris betyr ikke så mye ettersom firmaet betaler, men jeg tror ikke jeg skal bestille en telefon til 6000 allikavel =)

Ønsker tips fra folk som har bedre peiling på mobiler enn meg. ettersom jeg bestillte en Sony ericson 902c , som jeg rettogslett synes er tragisk (for treig, og dårlig antenne)

MvH Christer

Vent litt og se på SE W715.. virker som en bra sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...