SkinnyT Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sto tidlig opp i dag til et fantastisk stemningsfullt vintervær. Måtte bare ut å ta et bilde! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg syntes dette var ganske stilig. Fin speiling, og du har lagt vannlinja passelig langt nede. Det er bare å kose seg med dette her. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fint motiv, jeg ville skrudd litt på hvit balansen slik at det ikke er HELT blått. Tror også jeg ville leket litt rundt med kontraster og clarity for å se om noe blir litt skarpere uten å bli borte. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Tusen takk for tilbakemeldingene! Enig med at det ble litt vel blått, fikset litt på det nå. Ble det bedre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Personlig synes jeg at det er blåfargen som gjorde bildet. Jeg fikk skikkelig skumring/grålysningsfølelse av det. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Må si jeg er litt på linje med Tom her, selv om den nye versjonen kanskje er mer korrekt. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Ok, så det var første versjon som falt best i smak? Noen tips til hva jeg kunne gjort annerledes, eller var bildet greit? Er ganske nybegynner når det gjelder foto, så hadde vært greit med noen tips til neste gang. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var et nydelig bilde, og enig i at noe av det som gjorde det så fint, var blåfargen! Du spør om tips til forbedring, men da spør jeg; kan du gi info om bildet? Exif altså.. Foruten dèt er det såpass fint tatt bilde, at jeg tror ikke det er noe jeg kan gi av tips som vil forbedre bildene dine. Bra! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flott stemning, motivet er akkurat passe diffust. Enig med Tom i at blåfargen hever bildet. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Takker! Bildet ble tatt med Canon Eos 450D Iso 200 f2.8 Focal Length: 30.0 mm Lukkertid: 1/15 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Blåfargen gjør seg i bildet ditt. Stilig detta, en flott stemning i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå