Gå til innhold

HTC Pro - Alt for lav volum

Nantok

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte HTC pro for en måneds tid tilbake men no hører jeg nesten ingenting lenger i samtaler på grunn av alt for lav volum. Jeg har volumet skrudd på fult.

Er det en måte å få enda høyere volum, eller kanskje et program som kan gjøre dette?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg kjøpte HTC pro for en måneds tid tilbake men no hører jeg nesten ingenting lenger i samtaler på grunn av alt for lav volum. Jeg har volumet skrudd på fult.

Er det en måte å få enda høyere volum, eller kanskje et program som kan gjøre dette?

Takker for svar

Søk på google (engelsk), du vil nok finne svar. Jeg har ihvertfall justert volumet enda høyere opp på min Omnia. Lykke til!

Edit: Det kan se ut som om det ikke er mulig å sette opp volumet, men du kan jo bare fortsette å prøve.

Endret av Marcyss
Lenke til kommentar
Hei

Takker for svar

Søk på google (engelsk), du vil nok finne svar. Jeg har ihvertfall justert volumet enda høyere opp på min Omnia. Lykke til!

Edit: Det kan se ut som om det ikke er mulig å sette opp volumet, men du kan jo bare fortsette å prøve.

Hei takk

Uff jeg føler meg skikkelig dum no. Det var rett og slett en screen protector som jeg hadde puttet på, som dekket over høytaleren på mobilen. *slaps head*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...