Olum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har gratis målvarsling på Milan, men jeg ønsker noen lag til. Noen tips til hvor jeg kan få tak i det? Edit: På mobilen. Endret 5. februar 2009 av Olum Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har gratis målvarsling på Milan, men jeg ønsker noen lag til. Noen tips til hvor jeg kan få tak i det? Hvor ønsker du å motta målvarslingen? Mobilelefon, iPhone eller er du ute etter en nettside/program på pc? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Beklager at jeg glemte å skrive det. Det er på mobilen jeg mener. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har gratis målvarsling på Milan, men jeg ønsker noen lag til. Noen tips til hvor jeg kan få tak i det? Edit: På mobilen. Hvor fikk du tak i gratis målvarsling på Milan ? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ja det lurer jeg også på, hvor fikk du Gratis målvasling til milan? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Det er husker jeg ikke. Jeg har slettet alle medlingene i innboksen min nå, men kan si ifra hvilket nummer jeg får meldingene fra neste gang. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ingen som har hørt om PLING? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ingen som har hørt om PLING? Nei`? Det er? Lenke til kommentar
Neville Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Står hvordan man får det her. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Står hvordan man får det her. aha, takk! Så Pling er gratis, og oddstips koster 5kr, per melding? Må bare spørre for sikkertskyld! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 men fight4Love, hvor har du fått tak i gratis målvarsling for Milan? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 men fight4Love, hvor har du fått tak i gratis målvarsling for Milan? Ikke enda Men sier fra om jeg får gjort det! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 du sa jo i første posten at du hadde gratis målvarsling på milan da? Hvor fikk du tak i det hen? ;O Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 du sa jo i første posten at du hadde gratis målvarsling på milan da?Hvor fikk du tak i det hen? ;O Det lurer jeg også på haha Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 åja, skjønner.. Men det får du finne ut fort som faan! hehe ^^ Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) åja, skjønner.. Men det får du finne ut fort som faan! hehe ^^ Jeg er ikke trådstarten? Hvis du har misforstått? Endret 8. februar 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå