abene Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Google har nå gjort det enklere å sortere e-postmeldingene dine med etiketter. Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Etiketter har de hatt lenge. Kategorier kan jeg ikke finne i min g-post. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Etikett og etikette er to forskjellige ting! Lenke til kommentar
Gusj Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det her kunne vi gjere før også, men det som er nytt er at det er lettare å gjere det no. Vart glad då eg såg meldinga som låg på toppen av Gmail-sida om nye funksjonar. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er bare så synd at jeg er avhengig av å ta imot all eposten min i en egen epost klient, siden jeg har fire forskjellige epost adresser jeg konstant må følge med på. Så det er sjeldent at jeg er innom Gmail sidene. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis du ønsker å benytte Gmail er det jo bare å sette opp Gmail til å hente epost fra de 3 andre epostene dine. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Brukbarheten på arkiveringsfunksjonaliteten har blitt bedre. Før måtte man først merke meldingen med etikett, for å så arkivere meldingen med en egen knapp. Men nå er begge de to aktivitetene samlet til én. Mindre museklikk, mindre musbevegelser... ... men etter min mening blir dette til sammen for mye funksjonalitet. Jeg trenger kun en av delene. Enten ha "alt i ett"-knappen eller ha både "merk etikett"- og "arkiver"-mulighetene. Knappene står tett i tett med tynn skrift på, og det er lett å ta feil. Ikke at det er noen krise å trykke feil. Tipper de har beholdt begge knappene for at brukere ikke skal oppleve å "miste funksjonalitet". En overgansperiode. Lenke til kommentar
krissh Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du kan automatisk lage etiketter på meldingene du mottar ved å sende de til [email protected] Melder du deg f.eks. inn på en nettside kan du melde deg inn med en egen epostadresse med etikett og lage et auto-filter for dette i gmail. Det blir da lettere å identifisere evt spam også. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så man kan registrere seg på en side med epost [email protected] så vil all mail som kommer derfra få etiketten etikett? F.eks [email protected] vil få etiketten diskusjon? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du kan automatisk lage etiketter på meldingene du mottar ved å sende de til [email protected] Melder du deg f.eks. inn på en nettside kan du melde deg inn med en egen epostadresse med etikett og lage et auto-filter for dette i gmail. Det blir da lettere å identifisere evt spam også. Hm.. genialt. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det ser ut til at man må lage filteret i Gmail først. Jeg håpte det ville bli opprettet en etikett av seg selv For øvrig en nokså svak artikkel, etiketter har man alltid hatt i Gmail. det som er nytt i Gmail er: 1. Mulighet for å sette etikett og arkivere i én handling 2. Keyboard shortcut ('L') for å sette etikett 3. Tekstfelt (inkludert auto-fullfør) i etikett-boksen Endret 5. februar 2009 av Havstein Lenke til kommentar
mathiasm Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Trykker man 'filtrer melding' vil alle fremtidige meldinger fått av samme person/inneholder de og de ordene/eller andre ting automatisk få riktig ettikett. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Etiketter har de hatt lenge. Kategorier kan jeg ikke finne i min g-post. OK, et litt sterkere hint til artikkelforfatter: Det staves "etikett" i entall ... ikke "etikette" Endret 6. februar 2009 av angry_norwegian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå