Gå til innhold

Web 2.0 websider - Joomla, Wordpress eller Drupal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Noen som kjenner til noe utenlandsk firma som tilbyr flotte Web 2.0 design i enten Joomla, Wordpress eller Drupal...?

Har behov for å knytte til oss et dyktig firma på dette. Noen anbefalinger...?

I forhold til Joomla så finnes det _mange_ slike firma. Det beste svaret vil du nok få med å gå inn på forumet til joomla og høre der: http://forum.joomla.org/

Lenke til kommentar
Hei,

Noen som kjenner til noe utenlandsk firma som tilbyr flotte Web 2.0 design i enten Joomla, Wordpress eller Drupal...?

Har behov for å knytte til oss et dyktig firma på dette. Noen anbefalinger...?

I forhold til Joomla så finnes det _mange_ slike firma. Det beste svaret vil du nok få med å gå inn på forumet til joomla og høre der: http://forum.joomla.org/

Thanks! Kjenner til det der, men tenkte prøve meg på et litt mer "laust" innlegg her. Vil ikke låse meg for mye til Joomla som vi ahr brukt mye før, men også se litt nærmere på Drupal og WP.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Jeg kan anbefale TETN. De lager web-sider for 1999,-. www.tetn.no

Veldig greit når man kan anbefale seg selv, er det ikke? ;) 

Til 1999,- får man det prisen tilsier, man får ingen profesjonell nettside. Det man får er et lite modifisert tema kjøpt fra Themeforest.

Lifeform, jeg kan anbefale Wordpress som base. Det har stor mulighet til å lages slik dere ønsker det, og det finnes mange flinke og gode utviklere rundt om i verden. Store selskaper som bla. Schibsted bruker Wordpress på sine undersider, bare for å nevne det...

Kan jeg spørre hvorfor du vil ha et utenlandsk firma, og ikke et norsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...