Smurstafa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men tror du vil slite litt med akkurat det.. Selv har jeg gitt opp å forstå de.. I de tilfellene jeg har snakket med jenter om det, så har de ikke visst selv hvorfor de er sånn. Så hvis de selv ikke veit det, så har nok ikke jeg noen sjangs til å vite det heller.. Men hvis vi hadde visst alt om jenter, så hadde vel spenningen vært borte? Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) I de tilfellene jeg har snakket med jenter om det, så har de ikke visst selv hvorfor de er sånn. Jeg har også snakket med enkelte jenter om det, men de svarer ikke ordentlig, vet ikke om det er fordi de ikke vet det eller om de bare ikke vil si det. Tror de liker å ha den lille mystiske delen der som vi aldri finner ut av Men hvis vi hadde visst alt om jenter, så hadde vel spenningen vært borte? Ja sant, men noen ganger kan det være nok as. Endret 6. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja men før dette skjedde så virket hun utrolig pålitelig og lojal, det var helt annerledes, men hun sier hun vil vi skal være venner da, og at hun er kjempe glad i meg, men det betyr vel egentlig ingenting.Neida, klandrer deg ikke Men gutter som dilter etter jenter er nok både mindre attraktive og mer naive, har jeg en oppfatning av. Virker som det er lurt å være naturlig skepsis når de ber deg om en tjeneste, og kanskje tenke litt enn å bare tro "Wow hun liker meg jo!" eller noe i den duren. Det er mer attraktivt også vil jeg tro. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Neida, klandrer deg ikke Men gutter som dilter etter jenter er nok både mindre attraktive og mer naive, har jeg en oppfatning av. Virker som det er lurt å være naturlig skepsis når de ber deg om en tjeneste, og kanskje tenke litt enn å bare tro "Wow hun liker meg jo!" eller noe i den duren. Det er mer attraktivt også vil jeg tro. Nja, vel altså når en jente spør meg om noe så tenker jeg ikke automatisk at hun liker meg, men jeg gjør det jo som en venn ikke som en potensiell kjæreste. Og som sagt jeg har jo hørt at jenter liker bad-boys, men jeg gidder ikke å forandre meg for å få meg dame, da blir det bare falskt. Da driter jeg i det i stedet. Endret 6. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nja, vel altså når en jente spør meg om noe så tenker jeg ikke automatisk at hun liker meg, men jeg gjør det jo som en venn ikke som en potensiell kjæreste. Og som sagt jeg har jo hørt at jenter liker bad-boys, men jeg gidder ikke å forandre meg for å få meg dame, da blir det bare falskt. Da driter jeg i det i stedet.Klandrer deg fortsatt ikke ;P Det var egentlig bare ment sånn generelt, ikke rettet mot noen. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Klandrer deg fortsatt ikke ;P Det var egentlig bare ment sånn generelt, ikke rettet mot noen. Ja jeg skjønner det altså men jeg bare fortsetter å si det, for jenter stopper aldri å forundre meg, jeg mener de kan være så lette som bare det å snakke med, men et eller annet sted er hun alltid like komplisert som alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå