Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 mhm, jeg har snakket med bestekompisen min om det, og han syns ikke jeg skal være så mye alene, henge med venner, eller bare passe på og ha noe å gjøre hele tiden så går det;) Les guiden du Alt det står der, med annen nyttig informasjon... Venner er bra når det gjelder slike stunder, samme med trening og generelt alt som tar oppmerksomheten din. Bare sørg for å ha nesten noe å gjøre hele tiden. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Venner er bra når det gjelder slike stunder, samme med trening og generelt alt som tar oppmerksomheten din. Bare sørg for å ha nesten noe å gjøre hele tiden. ja det er det, for de er alltid der jepp, jeg jobber med saken takk igjen Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Slike ting kommer ofte rett etter et brudd. Vi ble jo aldri sammen da, bare drev på en mnd. Bare vær likegyldig til det hele Da mener du ikke svar på det hun skriver? Jeg mener hun sender jo meg melding og syns det er teit at jeg ikke snakker med hun, hva gjør jeg da? Herregud da mann! Hvorfor i all verden vaser du vekk tid på ei som ikke vil ha deg? Du er jo fremdeles hennes lydige slave nå som du kaster vekk livet ditt på å irritere deg over henne. Hadde tenkt å si at hun har balletak på dg, men det blir jo feil siden du ikke har baller nok til å ignorere henne. Lite hun kan ta tak i da gitt... Bli litt mann for pokker og finn på nu smartere en å irritere deg over no good damer. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg misliker slike jenter. Det gir meg en god følelse av å se jenter som skal "eie" gutter, men som mislykkes. Samtidig blir jeg irritert over gutter som lar seg herse med. Litt fellestrekk med luremus. Ønsker bare oppmerksomhet. Jeg prøver så godt jeg kan å aldri bli avhengig av NOEN, intill jeg vet fullt og helt at de er pålitelige og lojale. Det har jeg kommet langt med. Drit i jenta. Det at hun prøver å få oppmerksomheten din har fellestrekk med mobbere. De vil at personen de mobber skal reagere, men hvis man driter i de kommer de til å slutte. Da har DE driti på draget. Samme som hun har driti seg ut med å få deg til å strebe etter henne. Hvis hun spør deg om å bli sammen igjen, si nei. Det er mitt tips. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis hun spør deg om å bli sammen igjen, si nei. Det er mitt tips. Nei er du gæren jeg skal søren meg ikke tilbake til hun! Jeg prøver så godt jeg kan å aldri bli avhengig av NOEN, intill jeg vet fullt og helt at de er pålitelige og lojale. Ja men før dette skjedde så virket hun utrolig pålitelig og lojal, det var helt annerledes, men hun sier hun vil vi skal være venner da, og at hun er kjempe glad i meg, men det betyr vel egentlig ingenting. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Slike ting kommer ofte rett etter et brudd. Vi ble jo aldri sammen da, bare drev på en mnd. Bare vær likegyldig til det hele Da mener du ikke svar på det hun skriver? Jeg mener hun sender jo meg melding og syns det er teit at jeg ikke snakker med hun, hva gjør jeg da? Herregud da mann! Hvorfor i all verden vaser du vekk tid på ei som ikke vil ha deg? Du er jo fremdeles hennes lydige slave nå som du kaster vekk livet ditt på å irritere deg over henne. Hadde tenkt å si at hun har balletak på dg, men det blir jo feil siden du ikke har baller nok til å ignorere henne. Lite hun kan ta tak i da gitt... Bli litt mann for pokker og finn på nu smartere en å irritere deg over no good damer. Hennes slave er vel å ta litt i, jeg er over HUN, men ikke det faktum at jeg ble dumpet IGJEN. Det er alltid jeg som blir dumpet, er ganske lei egentlig. Jeg irriterer meg ikke akkurat over hun, men mer det at jeg skjønner ikke jenter som skal drive å dumpe for så og forvente å få videre oppmerksomhet osv. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 kanskje du er litt for tøffel? Har fått det intrykket av å lese her ihvertfall Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 kanskje du er litt for tøffel? Har fått det intrykket av å lese her ihvertfall Ja du har nok rett, jeg innrømmer at jeg er tøffel, men jeg bare er sånn, jeg er bare VELDIG svak for jenter.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men jentene merker jo det, og utnytter det da, og du blir sittende med sjegget i postkassa. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Men jentene merker jo det, og utnytter det da, og du blir sittende med sjegget i postkassa. Haha, ja det er vel en måte å si det på, ja jenter er gærne sånn sett. Men ja, er ikke "whipped" mer nå for å si det sånn. Gidder ikke mer nå as. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jenter er gærne.. Sånn er det bare. Men det går helt fint an å være snilleste personen i verden, uten å være tøffel. Du må bare endre måten du er snill på, og ikke være en etterdilter, men heller en mann som gjør snille ting fordi han har lyst, og på sine egne premisser. Ikke fordi hun ber deg om det. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jenter er gærne.. Sånn er det bare. Men det går helt fint an å være snilleste personen i verden, uten å være tøffel. Du må bare endre måten du er snill på, og ikke være en etterdilter, men heller en mann som gjør snille ting fordi han har lyst, og på sine egne premisser. Ikke fordi hun ber deg om det. Nei, jeg begynner snart å tro på den greia, at alle jenter like hard-to-get-bad-boys. Men jeg gjør jo snille ting for de jentene fordi jeg har lyst til å gjøre det for dem. Jeg vet, har blitt utnyttet et par ganger på det, men ja jeg har blitt litt bedre Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har selv vært the-nice-guy og veit hvor mye jeg klarte å ødelegge på det. Problemet var bare at jeg gjorde det da de spurte, og krevde ikke noe tilbake for det. Nå er jeg snill når jeg vil det (som regel ofte ) og blir jeg spurt om å gjøre noe, så gjør jeg det i bytte mot en klem, et kyss, et smil, whatever. (gjør jo seff snille ting uten å kreve noe for det også, men ikke i like stor grad som før) Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 så gjør jeg det i bytte mot en klem, et kyss, et smil, whatever. Mhm, det burde jeg lære meg også, vanligvis får jeg en klem, med mindre det er noe mer mellom oss da. Så det er jo greit=) Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er faktisk sånn yngre jenter tenker. Var akkurat sånn selv for noen år siden, og som sagt bunner det hele ut i en "han skal fortsette å like meg selv om ikke jeg liker han lenger" - mentalitet. Aner ikke hvorfor. Fryktelig irrasjonelt. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det er faktisk sånn yngre jenter tenker. Var akkurat sånn selv for noen år siden, og som sagt bunner det hele ut i en "han skal fortsette å like meg selv om ikke jeg liker han lenger" - mentalitet. Aner ikke hvorfor. Fryktelig irrasjonelt. Hm, så dumt du ikke vet hvorfor da=P da kunne jeg lært noe av det=) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 de er sånn fordi de vil ha flere kort på hånden, enkelt og greit. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 de er sånn fordi de vil ha flere kort på hånden, enkelt og greit. Flere kort på hånden? Jo flere som liker dem jo bedre liksom? Jeg skjønner jo at jenter liker å være populære, men de er virkelig snåle av og til altså, men samtidig det beste som er. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis du noen gang finner ut av jenter, så si ifra.. Du kommer til å bli millionær. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis du noen gang finner ut av jenter, så si ifra.. Du kommer til å bli millionær. Haha, I will, det hadde vært fint å tjene penger på noe sånt + at jeg hjelper mange med mysteriet rundt jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå