_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kvinnfolk og deres spill, så enkelt er det Ja du har vel rett, MEN det er barnslig, hva er poenget med å dumpe meg da?? Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Nei, du har gjort det rette. Ikke svar frekt tilbake. Det Fox skrev er faktisk akkurat det jenter tenker.. hun er litt såret over at du ikke "liker" henne lenger. Selv om jenter ikke liker en gutt vil de ikke at han skal komme over henne. Slik er det desverre. Hev deg over det, og glem henne. Vel, det er faktisk hun som dumpet meg, også kommer ikke hun over det, ser fremdeles ikke den logiske delen her -.- jeg har kommet meg liksom. Jeg mener er HUN såret, jeg er den som burde være såret her, men jeg er helt fin igjen nå da. Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er bare sånn! Jenter liker å bli likt, selv om jenta selv ikke liker personen. Og noen jenter fortsetter å flørte/prate med den gutten lenge etterpå, bare sånn at han fortsetter å få følelser for henne. Så kort fortalt: Jenta liker følelsen av å bli likt, ikke personen som liker henne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje hun er 15år? God begrunnelse vil jeg si. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det som du virkelig må gjøre er å komme med en sårende og genial kommentar tilbake, en som hun ikke kan svare på, en som svir litt, men ikke overanstrengt, slike er vanskelige å produsere, men er digg når man får til. må jo nesten svare frekt tilbake, fight fire with fire! hun vil bare ha oppmerksomhet fra så mange folk som mulig, driter i om hjerter blir knust og følelser trampet på, hater sånne. derfor hun også gir deg litt oppmerksomhet, kun for å lokke deg til å gi litt tilbake, men da slutter hun å gi deg oppmerksomhet, også blir du forvirra, typisk. haha Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det er bare sånn! Jenter liker å bli likt, selv om jenta selv ikke liker personen. Og noen jenter fortsetter å flørte/prate med den gutten lenge etterpå, bare sånn at han fortsetter å få følelser for henne. Så kort fortalt: Jenta liker følelsen av å bli likt, ikke personen som liker henne! Ja det er sant, men det er bare på trynet, for ikke å si ganske sleipt! Kanskje hun er 15år? Nja, hun er 16, så ja litt ungt muligens=P Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) det som du virkelig må gjøre er å komme med en sårende og genial kommentar tilbake, en som hun ikke kan svare på, en som svir litt, men ikke overanstrengt, slike er vanskelige å produsere, men er digg når man får til.må jo nesten svare frekt tilbake, fight fire with fire! hun vil bare ha oppmerksomhet fra så mange folk som mulig, driter i om hjerter blir knust og følelser trampet på, hater sånne. derfor hun også gir deg litt oppmerksomhet, kun for å lokke deg til å gi litt tilbake, men da slutter hun å gi deg oppmerksomhet, også blir du forvirra, typisk. haha Jeg hverken snakker eller sender melding med hun nå da, men da sender hun bare tilbake: "Jeg sluttet ikke å kontakte deg når jeg trengte tid.." men jeg har fortalt hun at jeg bare trengte litt tid, men jeg gjør ikke det mer, det er mer det at jeg har ikke like stor grunn til å sende meldinger til hun igjen, og hvis jeg gjør det tror hun bare jeg gjør det fordi jeg liker hun enda, og det gjør jeg ikke. Så jeg velger heller å la det være. Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Si som 9-6: Fuck off. Enklere er det ikke. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 sånn er kvinnfolk, de vil ha alt og ingenting. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Si som 9-6: Fuck off.Enklere er det ikke. Nei sant, men jeg vil liksom ikke si det til hun, jeg bare gidder ikke snakke med hun.. sånn er kvinnfolk, de vil ha alt og ingenting. Yeah, that's for damn certain! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt25_* Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingenting å gjøre med det. Unge jenter er bare slik. Jeg var sammen med en 18åring som etterhvert ville slå opp. Så vi slo opp, og jeg satte henne mer eller mindre på ignore. Begynte date andre jenter og slikt. Nå hater hun meg. Går og sprer rykter om at jeg er "player" og slikt. Hehe. Fint å vite at hun ivertfall har noen følelser for meg, hat er jo en følelse det og. Problemet med unge jenter er som sagt at de vil ha oppmerksomhet hele tiden. De vil ha i pose og sekk. Dumper de deg, så forventer de at du fortsetter å forgude dem og ikke treffer nye jenter, mens dem selv kan treffe hvem de vil. Neste gang du blir sammen med en jente på den alderen, så må du være kald og ikke forelske deg. Du vet hvordan det ender uansett. Bare ha det gøy så lenge det varer og ikke legg for mye i det. Slik er bare verden. Glem henne og kom deg videre. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Problemet med unge jenter er som sagt at de vil ha oppmerksomhet hele tiden. De vil ha i pose og sekk. Dumper de deg, så forventer de at du fortsetter å forgude dem og ikke treffer nye jenter, mens dem selv kan treffe hvem de vil. Ja, du sier noe, de fleste jeg kjenner sier jeg burde finne noen på min alder, men som sagt det er jo ikke sånn at jeg ser en som er 16 og tenker: "Wow, jeg skal begynne å like hu as!". Det bare blir sånn liksom. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt25_* Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Problemet med unge jenter er som sagt at de vil ha oppmerksomhet hele tiden. De vil ha i pose og sekk. Dumper de deg, så forventer de at du fortsetter å forgude dem og ikke treffer nye jenter, mens dem selv kan treffe hvem de vil. Ja, du sier noe, de fleste jeg kjenner sier jeg burde finne noen på min alder, men som sagt det er jo ikke sånn at jeg ser en som er 16 og tenker: "Wow, jeg skal begynne å like hu as!". Det bare blir sånn liksom. Tipper du er 16 siden du har det nicket. Da må du nesten bare vende deg til tanken om at de forholdene du får de neste årene kommer til å ende uansett brått uansett. Er veldig ung alder til å innlede noe virkelig seriøse forhold. Jeg kjenner ingen på min alder som fortsatt er sammen med dem de traff da de var 16. Neste gang du treffer en jente så bare tenk: "dette forholdet ender snart uansett, ikke vits å ta det for seriøst". Så har du det bare gøy så lenge det varer. Ja, jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Problemet med unge jenter er som sagt at de vil ha oppmerksomhet hele tiden. De vil ha i pose og sekk. Dumper de deg, så forventer de at du fortsetter å forgude dem og ikke treffer nye jenter, mens dem selv kan treffe hvem de vil. Ja, du sier noe, de fleste jeg kjenner sier jeg burde finne noen på min alder, men som sagt det er jo ikke sånn at jeg ser en som er 16 og tenker: "Wow, jeg skal begynne å like hu as!". Det bare blir sånn liksom. Tipper du er 16 siden du har det nicket. Nei, er 18, har 16 der for det er lykketallet mitt;) Men ja det er det jeg har planer om, har blitt dumpet HVER gang, så nå tar jeg det easy as. Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Slenger meg litt på det med at folk kan være oppmersksomhetsyke etter brud. Har hørt tilfeller hvor jenter har blitt sammen med ekser for å ødellege de nye forholdene dems siden de ble sure fordi eksen fikk seg nye dame for fort osv. Men nå ser du også hva som egentlig lå i kommentaren din. Du slettet den fordi ikke var sann. Du bare fulgte en kjærlighets norm, jeg er ikke helt tilhenger av irasjonelle utalelser, kjærlighet innebærer ikke noen nødvendighet av hjerter og overdrevne opprop av hvor godt dere liker hverandre. Det er ikke noe galt ved å demonstrere følelser, men å slenge de ut hele tiden spesielt i det ofentlige er ofte unødvendig og blir latterlig i ettertid når dere har gått fra hverandre og det viser seg hvor lite som egentlig lå i ordene. Jeg mener ikke at dette er hennes tankegang og tipper at det bare var et barnslig utbrud fra hennes side å kommentere at du slettet det. Hun likte vel ordene og ble litt sur fordi det ble fjernet selv om hun burde ha forventet det. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Slenger meg litt på det med at folk kan være oppmersksomhetsyke etter brud. Har hørt tilfeller hvor jenter har blitt sammen med ekser for å ødellege de nye forholdene dems siden de ble sure fordi eksen fikk seg nye dame for fort osv. Men nå ser du også hva som egentlig lå i kommentaren din. Du slettet den fordi ikke var sann. Den var jo sann, men uansett om jeg fremdeles hadde ment det enda, hadde jeg tatt den bort, bedre å slette alle spor og komme seg over det enn å bli der. Jeg mener ikke at dette er hennes tankegang og tipper at det bare var et barnslig utbrud fra hennes side å kommentere at du slettet det. Hun likte vel ordene og ble litt sur fordi det ble fjernet selv om hun burde ha forventet det. Vel det er tydelig at hun ikke forventet det, uansett hvor crazy det er at hun ikke forstår at jeg selvfølgelig sletter det. Hun har jo ikke akkurat noen gode ord om meg spradene rundt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Endelig får jeg brukt denne (Ikke for å være slem eller noe). Så hør (les) godt etter her: Surviving a break up 101 1. Don’t rethink, re-live, re-count your decision or past moments together or anything. Try not to visit places that you used to frequent. The emotions will take over and who knows what you will do. Accept the decision and move on. 2. No texting. No talking. No meeting up. Nothing. It cannot be any other way. Don’t go to the same parties or venues or anything. 3. Accept that there is hurt. Don’t deny it and be all tough man. This will just prolong it. You are essentially a good person! So just accept that it is going to be tough for a little while and get on with it. 4. Take action. Anywhere anytime. Call a friend to meet up. Start a fitness program. Do extra work. Something. Just take action. NO WALLOWING IN YOUR BED OR LAYING AROUND. 5. Think positively. You WILL find someone else. Don’t doubt yourself. You are all good, kid. This happens to everyone at some point. This is where you start to find every ounce of your natural optimism and utilize it. 6. Going and shagging 10 more girls is not going to solve everything. TRUST ME. It is only a temporary solution and wears off after a couple of days before you go and find the next girl. So don’t go all jumping in to the next relationship either. Being single is actually quite fun and cool. You get some alone time and it is much healthier on the back account too! 7. Suck it up and take it like a man. Don’t talk to EVERYONE about it ALL the time and be all “depressed break up man”. Think about your grandfather or father or their generation. When the tough times came they just dealt with it, they didn’t talk and talk and talk about it. They dealt. This is part of being a man, being able to fight your own battles. NB: Dette er ikke mine egne ord, men jeg har hatt erfaringer med dette og har kommet fram til det meste av dette her. Følg disse rådene, og du vil komme deg gjennom dette her. Dette er en generell guide, men kanskje dette hjelper deg gjennom den tøffeste biten. Ikke hør på de som sier "sår henne tilbake, krangle med henne, drep henne osv". Husk regel nr. 2. Jeg gjorde den tabben, og det endte opp med at vi hadde en heftig periode der vi sa så mye dritt til hverandre at jeg skammer meg over meg selv. Og det har gått snart et år siden det. Det er en av grunnene til at jeg begynte med PUA, slik at jeg vet hva jeg skal gjøre neste gang... Jeg vet det gjør vondt, det er helt naturlig. Det må gjøre vondt, slik er menneskers natur. Lev livet for alt det er verdt, og ikke se deg tilbake. Det er alltids flere fisker i havet... Endret 5. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Endelig får jeg brukt denne (Ikke for å være slem eller noe). Så hør (les) godt etter her: Surviving a break up 101 1. Don’t rethink, re-live, re-count your decision or past moments together or anything. Try not to visit places that you used to frequent. The emotions will take over and who knows what you will do. Accept the decision and move on. 2. No texting. No talking. No meeting up. Nothing. It cannot be any other way. Don’t go to the same parties or venues or anything. 3. Accept that there is hurt. Don’t deny it and be all tough man. This will just prolong it. You are essentially a good person! So just accept that it is going to be tough for a little while and get on with it. 4. Take action. Anywhere anytime. Call a friend to meet up. Start a fitness program. Do extra work. Something. Just take action. NO WALLOWING IN YOUR BED OR LAYING AROUND. 5. Think positively. You WILL find someone else. Don’t doubt yourself. You are all good, kid. This happens to everyone at some point. This is where you start to find every ounce of your natural optimism and utilize it. 6. Going and shagging 10 more girls is not going to solve everything. TRUST ME. It is only a temporary solution and wears off after a couple of days before you go and find the next girl. So don’t go all jumping in to the next relationship either. Being single is actually quite fun and cool. You get some alone time and it is much healthier on the back account too! 7. Suck it up and take it like a man. Don’t talk to EVERYONE about it ALL the time and be all “depressed break up man”. Think about your grandfather or father or their generation. When the tough times came they just dealt with it, they didn’t talk and talk and talk about it. They dealt. This is part of being a man, being able to fight your own battles. NB: Dette er ikke mine egne ord, men jeg har hatt erfaringer med dette og har kommet fram til det meste av dette her. Følg disse rådene, og du vil komme deg gjennom dette her. Dette er en generell guide, men kanskje dette hjelper deg gjennom den tøffeste biten. Ikke hør på de som sier "sår henne tilbake, krangle med henne, drep henne osv". Husk regel nr. 2. Jeg gjorde den tabben, og det endte opp med at vi hadde en heftig periode der vi sa så mye dritt til hverandre at jeg skammer meg over meg selv. Og det har gått snart et år siden det. Det er en av grunnene til at jeg begynte med PUA, slik at jeg vet hva jeg skal gjøre neste gang... Jeg vet det gjør vondt, det er helt naturlig. Det må gjøre vondt, slik er menneskers natur. Lev livet for alt det er verdt, og ikke se deg tilbake. Det er alltids flere fisker i havet... Ja, jeg mener jeg tenker ikke over det nå lenger, men jeg ble veldig såret da... men jeg kommer meg nok over det;) thanks=) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ja, jeg mener jeg tenker ikke over det nå lenger, men jeg ble veldig såret da... men jeg kommer meg nok over det;) thanks=) Du kommer over henne selvfølgelig, men poenget mitt er at kontakt bare gjør ting verre. Noen ganger er det best å bare være egoist, og drite i henne. Ikke fornærme henne, kanskje hun er en dritt men i bunn og grunn eksisterer regel 2 for at en ikke skal brenne seg på bålet (?). Så bare unngå å svare på de greiene, og du har gjort en god jobb. Takk til deg. Alltid hyggelig å være til hjelp Endret 5. februar 2009 av SasaB Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ja, jeg mener jeg tenker ikke over det nå lenger, men jeg ble veldig såret da... men jeg kommer meg nok over det;) thanks=) Du kommer over henne selvfølgelig, men poenget mitt er at kontakt bare gjør ting verre. Noen ganger er det best å bare være egoist, og drite i henne. Ikke fornærme henne, kanskje hun er en dritt men i bunn og grunn eksisterer regel 2 for at en ikke skal brenne seg på bålet (?). Så bare unngå å svare på de greiene, og du har gjort en god jobb. Takk til deg. Alltid hyggelig å være til hjelp mhm, jeg har snakket med bestekompisen min om det, og han syns ikke jeg skal være så mye alene, henge med venner, eller bare passe på og ha noe å gjøre hele tiden så går det;) Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå