_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ok, jeg skrev en sak tidliggere om en jente jeg likte, MEN nå er jo den løst, for hun dumpet meg.... men uansett, på et dagbokinnlegg jeg har, hadde jeg skrevet at hun var "verdens søteste", noe jeg mente da, men etter at hun dumpet meg så var det jo ikke noe poeng å ha det der lenger. Så skrev hun en kommentar: Haha, ser du har tatt det bort, det tok jo ikke lang tid. Den syns jeg var ganske barnslig, jeg mener hva forventer hun? At jeg skal fortsette å skrive all slags fine ting om hun etter at hun dumpet meg? Jeg mener hun er jo en grei jente, men for meg er hun ikke noe mer enn en venn nå.. for å si det sånn det tok ikke akkurat lang tid for hun og dumpe meg heller liksom. Hva kan den kommentaren bety? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 barnslighet og umodenhet fra henne's side Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 barnslighet og umodenhet fra henne's side Ja det syns jeg, ettersom nå har hun dumpet meg, da er det regnet som ferdig, jeg mener jeg likte hun, men for meg er det ikke noe poeng å skrive masse ting om hun når det ikke er noe vits lenger, det tok jo ikke akkurat lang tid for hun å dumpe meg heller.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spill tilbake med samme mynt. Skriv "Hehe, nei du vet jo hvordan ting kan endre seg" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Spill tilbake med samme mynt. Skriv "Hehe, nei du vet jo hvordan ting kan endre seg" eller noe i den duren. Jo, det kunne jeg gjort, men samtidig er det kanskje litt dumt å dra seg ned på det nivået, jeg skrev bare: Hva skal det bety? For jeg vil liksom ikke dra noen konklusjoner, så kan hun si det hun vil...eller ikke... for hun har ikke noe hun skulle ha sagt.. for når alt kommer til alt dumpet hun meg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er bare et skrik etter oppmerksomhet. Slike ting kommer ofte rett etter et brudd. Selv om hun ikke vil være sammen med deg lenger, så vil hun fortsatt ha oppmerksomheten din. Veldig vanlig med selv-om-jeg-ikke-vil-ha-han-betyr-ikke-det-at-han-skal-slutte-å-tilbe-meg-og-gå-til-noen-andre-holdningen (hah, det begrepet der skal jeg ha patent på) Eneste som hjelper mot sånt er ignoranse. Bare ignorer det hun prøver på, og ikke gi henne den oppmerksomheten hun vil ha. Ikke prøv på hevn eller svar, det vil bare fore henne med den oppmerksomheten hun vil ha. Bare vær likegyldig til det hele Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Slik jeg ser det. Hun gav deg et litt unødvendig sleivspark. Du kan A. Vise at det ikke bryr deg ved enten å ignorere henne eller gi et inntrykk av at du er kommet deg videre feks ved kommentaren jeg foreslo B. Reagere på hennes kommentar. Det høres det ut som du alt har gjort. Dersom sleivsparket hennes var med vilje, så har hun da oppnådd det hun ville. I mine øyne kommer du best ut av A. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Dersom sleivsparket hennes var med vilje, så har hun da oppnådd det hun ville. Men jeg har jo ikke akkurat "brydd" meg, det var jo liksom mer et uskyldig spm om hva svarte det skulle bety liksom? Hun har jo ingen rett til å skrive det! Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Slike ting kommer ofte rett etter et brudd. Vi ble jo aldri sammen da, bare drev på en mnd. Bare vær likegyldig til det hele Da mener du ikke svar på det hun skriver? Jeg mener hun sender jo meg melding og syns det er teit at jeg ikke snakker med hun, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hun har faktisk rett til å skrive det:P Hun er som 98% andre jenter i den alderen. dem er så oppmerksomhets syke. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dersom sleivsparket hennes var med vilje, så har hun da oppnådd det hun ville. Men jeg har jo ikke akkurat "brydd" meg, det var jo liksom mer et uskyldig spm om hva svarte det skulle bety liksom? Hun har jo ingen rett til å skrive det! Vel, hvis jeg sier noe til en person og han reagerer med "Hva svarte mener du med det?" så mener jeg at det betyr at personen bryr seg. Og ærlig talt så bryr du jo deg, hele dette emnet er jo opprettet fordi du faktisk bryr deg. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 spør om hvorfor du skal svare ho... du kan jo eventuelt si til hun "jeg prøver å kommer over deg. jeg vil ikke ha kjærlighetsfølelser for noen som ikke har følelser for meg" noe i den duren Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Slike ting kommer ofte rett etter et brudd. Vi ble jo aldri sammen da, bare drev på en mnd. Bare vær likegyldig til det hele Da mener du ikke svar på det hun skriver? Jeg mener hun sender jo meg melding og syns det er teit at jeg ikke snakker med hun, hva gjør jeg da? Du kan svare Jeg sier ikke at du skal være drittsekk og ikke prate med henne. Men vær litt mer likegyldig til det hele. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 hun har faktisk rett til å skrive det:P Hun er som 98% andre jenter i den alderen. dem er så oppmerksomhets syke. Joda sånn sett har hun det, men ettersom hun dumpet meg ser jeg bare ikke helt den logiske siden, men kanskje jenter på den alderen ikke er så logiske=P Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Dersom sleivsparket hennes var med vilje, så har hun da oppnådd det hun ville. Men jeg har jo ikke akkurat "brydd" meg, det var jo liksom mer et uskyldig spm om hva svarte det skulle bety liksom? Hun har jo ingen rett til å skrive det! Vel, hvis jeg sier noe til en person og han reagerer med "Hva svarte mener du med det?" så mener jeg at det betyr at personen bryr seg. Og ærlig talt så bryr du jo deg, hele dette emnet er jo opprettet fordi du faktisk bryr deg. Jo sant, men Jeg bryr meg mer fordi jeg lurer på hva hun driver med egentlig, men jeg skrev ikke "hva svarte skal det bety?", men mer nøytralt, "hva skal det bety?" Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 For ei tåpelig jente. Hadde ikke giddet å bruke krefter på henne overhodet, men fortsetter hun hadde jeg svart frekt tilbake. Eller, jeg hadde nok svart frekt tilbake allerede første gangen Hehe. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skal jeg oversette for deg? Haha, ser du har tatt det bort, det tok jo ikke lang tid. - Hva faen, ser du har tatt det bort, hvorfor gjorde du det så kjapt?!? Jenta er såret at du har tatt bort, STÅ PÅ! Bare ignorerer henne, hun er desperat etter oppmerksomheten din selv om hun har dumpet deg Endret 5. februar 2009 av Fox Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) svart frekt tilbake. Ja du har nok rett der, og det er noe jeg vanligvis ville gjort, men som sagt jeg vil bare ikke dras ned til hennes nivå. Skal jeg oversette for deg? Haha, ser du har tatt det bort, det tok jo ikke lang tid. - Hva faen, ser du har tatt det bort, hvorfor gjorde du det så kjapt?!? Jenta er såret at du har tatt bort, STÅ PÅ! Bare ignorerer henne, hun er desperat etter oppmerksom av deg selv om hun har dumpet deg Her er også litt av den forvirra delen, hvorfor er hun desp etter oppmerksomhet fra meg når hun har dumpet meg?? Hva skjer med det? Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kvinnfolk og deres spill, så enkelt er det Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, du har gjort det rette. Ikke svar frekt tilbake. Det Fox skrev er faktisk akkurat det jenter tenker.. hun er litt såret over at du ikke "liker" henne lenger. Selv om jenter ikke liker en gutt vil de ikke at han skal komme over henne. Slik er det desverre. Hev deg over det, og glem henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå