Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen fryser rett som det er.

Anbefalte innlegg

Hei. I går satt jeg og så på film på PCen ca. en time ut i filmen fryste pcen, den er stille også kommer en hakkelyd som fortsetter konstant. Skrudde av pcen ved å holde inne power knappen og skrudde på igjen. Fortsatt der jeg slapp, men 15 min. etterpå så fryste den seg igjen. Satt på pcen igjen og da funket den som den skulle resten av kvelden. Satt her på diskusjon også for fem min. siden nok en gang fryste den. Jeg kan ikke helt se hva som er feil. Dette startet for noen dager siden. Så noen som vet hva som kan være feilen? Kanskje noen programm jeg kan bruke for å se etter hardware/software feil. Men gidder ikke bruke penger på det :p Ellers bare går jeg til en formatering for å se om det hjelper.

Det er en bærbar Zepto Znote 6625WD dette gjelder.

Håper på gode svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Welcome to windows! :)

Du har en zepto ja? Disse har fått litt pepper fordi de har relativt dårlig samspill mellom SW og HW. Har hørt om en som hadde en flunka ny zepto som ikke tålte 2 runder kabal før den ble sliten. Min mor har også en zepto som mildt sagt løper et maraton med 100kg ryggsekk. Ikke at den fryser, den er bare så syyyyykt treg! tror ikke det er noe du kan gjøre, desverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...