Gå til innhold

BK: Cheap (som er tittelen på bildet)

Anbefalte innlegg

Dette bildet er fra Jernbanetorget t-banestasjon. Kunne ikke motstå fristelsen til å knipse bildet rett før jeg hoppa på t-banen. Men, jeg fikk da ikke spurt modellen (som satt på andre sida av skinnene) om det var greit at jeg tok bildet. Det er derfor sladdet. Dog i dette tilfellet funker sladdinga ganske bra.

-borte-

Hva er førsteinntrykket?

Poenget mitt med dette bildet er humoren, men hvis man grunner litt på det kan man tolke inn rasistiske undertoner. Hvordan oppfatter du den siden av bildet?

edit:

"Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel."

For meg blir dette bare tull i bildekritikk-forumet. -BK: Cheap- er vel tydelig nok? BK: bildekritikk, Cheap: tittel på bildet. Hva mer beskrivelse trengs? Sikkert flere enn meg som har skrevet noe om dette før. Jeg skal passe på å lage bilder med tittel på mer enn ett ord i fremtiden slik at dette unngås...

edit #2: Har tatt bort bildet da jeg ikke vil ha det liggende ute i lengre tid.

Endret av ImNotHere
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke det rasistiske helt. Er det at alle mørke er gjerrige eller "billige", for det er det jo ikke så mye sannhet i? Er det at hun kan bli kjøpt billig? Er det det, blir det litt på kanten (over kanten). :/ Det blir kanskje opp til den enkelte hvor "rasistisk" man er :p

Dog var bildet artig. Synd at du ikke fikk spurt henne da.

Veldig rent og pent.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært jenta og funnet bildet, ville jeg blitt fly forbanna nettopp på grunn av sladden. Den gjør henne, eeerh, billig, i betydning lett på tråden.

Bildet i seg selv er det ingen ting i veien med. Det er våre assosiasjoner rundt det, som gir grunnlag for debatt.

Takk for at du ga meg noe å tenke på :)

Lenke til kommentar

Jeg tror hun er et markedsføringsgeni!

Rart ingen headhuntere har "funnet" henne. Om de gjør det, er det vel i et annet ærend enn å rekruttere ansatte...

Syns det er litt smakløst å bare ta et bilde av henne og legge det ut her, men det får jeg vel pes for å mene, og noe av grunnen til å legge ut dette bildet er vel for å lage debatt og blablabla du lyktes.

Hate It.

Lenke til kommentar

For min del var dette bildet litt humor :D

I Stavanger, før forbudet mot prostitusjon, krelte det med negresser som solgte sine tjenester.

Jeg antar selvsagt at hun ikke er prostituert, men skjønner at du ikke kunne motastå fristelsen for å knipse :)

Gjennomførelsen er det ikke mye å utsette på.

Det er tross alt et snap shot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...