Dahl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Amerikanske Electronic Arts gikk på en gigantsmell i fjor. Bare de tre siste månedene tapte selskapet nesten 4,5 milliarder norske kroner. Les mer Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Amerikanske Electronic Arts gikk på en gigantsmell i fjor. Bare de tre siste månedene tapte selskapet nesten 4,5 milliarder norske kroner. har du lagd to identiske tråder? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tja, da har vi kanskje grunnen til utsettelsene! Jeg vet ikke om jeg skal være glad eller bekymre meg over at de taper så mye penger. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er vel en 5-6 spill jeg hadde kjøpt om det ikke var for den jalla kopi beskyttelsen og aktiveringsdillet de kjører med om dagen. Ikke at det hindrer pirater spesielt mye heller, Spore er jo et godt eksempel på bråket rundt dette. Dessverre så vil nok EA skylde på pirater for dette, i stedet for å ta det inn over seg selv at de pusher bort sine betalende kunder. Om de går tilbake til den mer "snille" securrom (cdcheck) og slutter med 5 aktiveringer og tull, så vil nok endel folk gå tilbake til å kjøpe spill fra dem. Spesielt spill som har en større online verdi. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette er gode nyheter da slipper vi at EA kjøper og ødelegger flere gode spillselskaper. Slik som dem prøvde og kjøpe opp utviklerne av GtaIV. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tenkte akkurat det samme. Forhåpentligvis færre oppkjøp og kanskje de faktisk må lage gode spill for å ha noe å stille opp med mot de andre. Er drittlei av at ea kjøper opp gode utviklere og ødelegger de for å slippe konkurranse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spill burde utvikles minimum 2-3 år GTA 4 år osv... synes det er positivt at det kanskje ikke kommer ut noe hvert år av de samme titlene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Amerikanske Electronic Arts gikk på en gigantsmell i fjor. Bare de tre siste månedene tapte selskapet nesten 4,5 milliarder norske kroner. har du lagd to identiske tråder? Vårt publiseringssystem oppretter automatisk diskusjonstråder til publiserte artikler, i dette tilfellet skjedde det vel en liten feil slik at to tråder ble opprettet. Det er da vel ikke så ille? Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Amerikanske Electronic Arts gikk på en gigantsmell i fjor. Bare de tre siste månedene tapte selskapet nesten 4,5 milliarder norske kroner. har du lagd to identiske tråder? Vårt publiseringssystem oppretter automatisk diskusjonstråder til publiserte artikler, i dette tilfellet skjedde det vel en liten feil slik at to tråder ble opprettet. Det er da vel ikke så ille? gikk inn på ubesvarte inlegg og så to identiske, men i dont mind...måtte bare spørre Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) dette vil jo gi oss spillforbrukere muligens bedre spill og mindre søppel? Endret 5. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi får berre håpe at EA går konkurs. Spela deira er jo dritkjedelege. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne nyheten fryder meg Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns denne EA dissinga deres begynner å bli litt vel OLD! Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tja, nå er det gjerne en grunn for "dissinga" som du kaller det. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kanskje på tide å sparke noen i ledelsen? Det er jo de som ikke helt klarer å styre skuta når det blir snakk om litt storm på havet... Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Need for Speed Undercover er gøy da Et av de beste spillene til EA etter min mening EA STÅ PÅ Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Need for Speed Undercover er gøy da Et av de beste spillene til EA etter min mening EA STÅ PÅ Alle kan ha sin subjektive mening. Men du burde prøve og spille flere spill, er masse der ute som er mye morsommere. Eneste jeg syns er bra fra EA, er dice sine Battlefield spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg