Dahl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Microsoft har endelig fikset en feil som ga problemer med HDMI-lyd for Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Microsoft har endelig fikset en feil som ga problemer med HDMI-lyd for Xbox 360. Tok en tur til dama, men glemte desverre kabel til tv....men gleder meg til og oppdatere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Bruker fremmdeles HD AV kabel pga det der, men nå kan jeg altså bruke HDMI. flott. litt mindre kabler er fint. Endret 5. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg opplever at jeg ikke får lyd om jeg setter fra Dolby Stereo til Dolby Digital? Er dette normalt? Kjører da lyd via optisk kabel til mitt Auzentech Prelude lydkort som uten problemer skal støtte Dolby Digital? Men får altså kun lyd om jeg kjører Dolby Stereo, ingen av de to andre alternativene gir tilsynelatende lyd i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Lydkort pc, oppdatert driverne? sjekk etter nyere drivere hos dem. http://www.auzensupport.com/site/download/updates.php Bruker du Vista fikser denne oppdateringen DTS connect. Endret 5. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg bruker Vista, med de siste driverne (som ikke ligger på Auzentech sine sider i det hele tatt) Snodig det der, og Auzen bruker omlag 1mnd på å svare på mail Lenke til kommentar
Gretulli Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det var virkelig på tide! Tragisk av Microsoft å la det gå tre måneder før det kom en oppdatering. De var tilogmed oppmerksom på denne bugen under beta-testingen av NXE, men ingenting ble gjort. Informasjonen og supporten har vært mildt sagt horribel. Men det er ihvertfall godt at det endelig er mulig å se film og bruke Xboxen normalt igjen... Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 den oppdateringen gav meg et rødt lys neste gang jeg slo på xboxen, pluss feilmeldinga e74 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg