Gå til innhold

K2 Disorderly bra kjøp?

Fredtrix

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig k2 disorderly, og ut i fra hva jeg har opplevd var det meget gode ski. Hvertfal til mitt forbruk. Monterte bindingene noen cm mot bakenden (Fra midten) av skia, og de funker bra på løs snø og i parken.

Jeg er ofc. dritfornøyd med skia, men bare lurer om noen andre har noen meninger om de eller ubehagelige opplevelser =P ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kjøpte du en symmetrisk ski når du ikke skulle ha midtmonterte bindinger?

For kjøre egenskapenes skyld tenker jeg. det er ikke snakk om mye.. bare litt for enklere kjøring i pudder. Dessuten er det flere grunder enn bare symmetrien at jeg kjøpte de.

Lenke til kommentar

Selvom de er symmetrisk går det jo fint å montere bindingene litt bak. Er jo ikke snakk om så veldig mangen cm. Og dessuten får mann får jo mann bedre carwing egenskaper ved det, og skiene blir jo ikke ubrukelige andre veien selvom mann ikke har center montering.

OT: Ja, jeg syns det er et bra kjøp. Har de selv, og er veldig fornøyd. Har vel ikke hatt så mangen ubehagelige opplevelser med de, utenom noen noen safitge tryningser, men det hører med!

Så Disorderly er gode ski som ikke er så altfor dyr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...