trolls Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en bærbar pc, men har absolutt null peiling på de. Kunne trenge litt hjelp til å gjøre ett smart valg. Har et budsjett på rundt 8000kr. Mine ønsker er: -Skal brukes til spilling -Se filmer(og hva er egentlig best av blu-ray og vanlig dvd spiller?)Trenger jeg blu-ray? -CD brenner er greit Når jeg tenker etter er vel best mulig pc til maks 8000kr det store ønske. Med kanskje muligheter til å oppgradere pc'n hvis det da er mulig på en bærbar? Eller blir det litt jobb og surfing på nettet. Håper det er noen som kan hjelpe. Ps veit ikke om dette er nok info til å hjelpe meg? Hilsen en rimelig lost pc kjøper Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvor stor skal den være? hva slags spill skal du spille? har du en god flatskjerm? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dersom du har den bærbare som hoved-PC; eller det er den eneste du har så er det lurt å tenke på følgende: Kjøp en bærbar som egner seg som bærbar. Kjøp i tillegg en skjerm på 19" eller 22" som du har stående hjemme. Dersom du skal jobbe mye, spille eller lignende så kobler du den bærbare til den skjermen. Sitter du i stuen eller annet sted benytter du skjermen på den bærbare. Dermed trenger en ikke større skjerm enn maks 15" på PC. Sørg for at den bærbare har et bra skjermkort. Lenke til kommentar
trolls Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Skjerm størrelse er ikke så viktig og vekt er heller ikke så viktig. Heller ikke utsende og design. Vil egentlig bare ha mest mulig for pengene. Skal mest spille football manager 09(som jeg egentlig regner med ikke trenger den beste pc til, men kommer sikkert til å spille andre spill som krever mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå