qip Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvorfor i alle dager er hardware.no så vanvittig trege med å teste nye skjermkort som kommer ut på markedet? GTX295 Kortet har jo vert ute i en god stund nå, og de har enda ikke testet det,fyfy skjerpings nå Hardware, dere slacker litt og har litt feil prioriteringer syns jeg til tider:P...Gleder meg til testen av dette kortet som virker VELDIG bra:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så vidt jeg kan se, er det ingen norske it-sider som har testet kortet enda. Så blir feil å si at HW er så trege, for det gjelder ikke bare dem. Hvis du er vill etter en review, så er det fritt fram å ta et google-søk KLIKKE Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Trenger du virkelig en Hardware.no test av det skjermkortet da det er så mange ute på nettet allerede? Som han ovenfor sier så er det bare å Google litt så finner du alt du trenger. Du trenger ikke engang å kunne engelsk da du kan oversette sidene til norsk med Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå