toazty Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 tenkt å kjøpe meg en E8500 , men så tenkte jeg litt på dette om det kanskje kommer noe ny 2 kjerne cpu? eller er det Quads som er det store nå? har vel egentlig ikke bruk for en quad, men hadde vært kjekt å hatt, men til spilling og surfing så er vel ikke dette det store mustet.. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 At det kommer noe ny 2 kjerners CPU? :O Du følger visst ikke med for det neste store som kommer er 8-kjerners CPU! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 tenkt å kjøpe meg en E8500 , men så tenkte jeg litt på dette om det kanskje kommer noe ny 2 kjerne cpu? eller er det Quads som er det store nå? Core 2 duo E8700 3,5 GHz kommer. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 joda følger litt med.. menne har liksom ikke hørt noe om en ny 2 kjerne serie.. E8700 blir vel så pass dyr at en Q9550 blir vel billigere.. skal jeg egentlig med 8 kjerner når jeg bare har bruk for 1 cs er ikke det mest krevende spillet:p Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tja, nye tre-kjernere fra AMD kommer jo nå snart. Billig og bra. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 har aldri brukt amd så er ikke helt med når det gjelder klokking , ytelse osv på amd siden.. etter en del lesing ang intel vs amd så heller jeg fortsatt mot intel.. men får vel kanskje bli en e8500 Lenke til kommentar
vlangber Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg bestilte en Phenom II X3 720 2,8GHz Black Edition AM3 prosessor på komplett i går. Det står at den sendes på mandag. De nye Phenom II prosessorene som lanseres på mandag ligger ikke direkte ute, men hvis du velger et AM3 hovedkort, kommer de opp som tilbehør.. På PS.no ligger de også ute til bestilling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå