John Abrahamsen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Får vel dukke opp jeg å Men dusje blir vanskelig, har ikke med meg no stæsj til det Og kommer meg ikke de hele 20 minuttene hjem PÅSKEBÆSJ! Det er vel instillingen til de fleste av csnerder.no ? at kroppshygiene er mindre viktig? Det betyr bare at det lukter fisk i vikingskipet ett par uker etter, så derfor er det ikke noen prioritet å flå av seg osten Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Bildene ligger her: http://www.overklokking.no/sitenyheter/TG/...pics/forum1.jpg 1-5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Blitz er en fin ting. Slike uvaner... Så mangler vi bare at noen setter navn/nick på de ukjente og kjente... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Kan ikke alle si hvor de er på bildet da, da finner alle ut hvem som er hvem. Prøvde å få folk til å gjøre det på S02, men der skjer det lite. Iaffal, jeg er nr 2 FRA høyre på andre rekke. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Blitz er en fin ting. Du ser jo dem såvidt :o Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Blitz er en fin ting. Du ser jo dem såvidt :o Bør dere ikke ta nytt bilde? MEGET uklart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå