Swifty Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har lenge hatt lyst på et thermaltake kabinett fra microplex, å lurer på om dere har noe negativt å si om disse? Har noen litt større bilder av di kabinettene, enn microplex sine bilder...? Hvilke model liker dere best? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 De nyeste Xaser 3 kabinettene er jo helt klart de feteste! Men personlig syns jeg det er for mye dill og dall med thermaltake! Masse vifter og stæsj som jeg helst hadde sett at jeg fikk velge ut selv! Og ikke sånn åpning på den døra ! Lenke til kommentar
dash Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har et slikt kabinett selv, og det er svært bra. Viftene som følger med er støysvake, hører dem nesten ikke. temperaturen i kabinettet er omentrent det samme som romtemperaturen i rommet. Flere detaljerte bilder av det kan du se på: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cas...s/Tt_Xaser_III/ Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Di viftene som står i er di enkle å skifte ut eller? Lenke til kommentar
dash Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Alle viftene, bortsett fra de 2 framme, er festet med klips. Så det er bare å nappe de ut. De to framme er festet med skruer. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Støyen på viftene, er det 20db?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå