pixarus Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Var ute med kameraet en tur, da jeg plutselig fikk øye på et bilvrak stående i en hage, i nærheten av der jeg bor. Følte at det funket best med en total midtstilling komposisjonen her, men så er det jo ikke jeg som skal komme med kritikk. Kritiser i vei! - pixarus Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Vel, det er jo ikke et veldig interessant bilde. Jeg skal ikke lyve; det er nemlig ikke et særlig bra motiv du har funnet deg. Det er også en del elementer i bildet som ikke trekker det opp heller, blir bare rot. Er kanskje litt hard med deg her, men du ville jo ha kritikk på det... Komposisjonen er ok, forøvrig Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Enig i at det blir litt for kjedelig og rotete. Pluss for rette linjer, da. Lenke til kommentar
boos Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 kanskje ikke så heldig å få med seg selv i speilbildet heller....... boos Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 oooh... Taiwan chrom jo Skal du prøve å få et speilbilde i chrom bør du finne noe skikkelig chrom. Du skal ha credit for forsøket Er vel ikke annet å si enn bedre lykke neste gang. Er dette vi lærer av. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Fangeren står på ei eldgammel vraka merce. Skulle nok fått med litt mer av bilen, og kanskje litt rust! Var ikke meningen at utseendet skulle være så bra. ;P Takker for kommentarer. Får prøve å finne noen andre motiver på bilen,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå