simon11 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Litt vanskelig å forklare dette. Da jeg var liten, hadde en kompis av meg bilder med et mønster på. Hvis man så på dette mønsteret veldig nærme og så fjernet bildet lengre og lengre kunne man se et 3D bilde i mønsteret. Hvis man bare så på bildet vanlig, så det bare ut som et hvilket som helst mønster. Veldig kult å se på! Men hva heter dette? Tror de henter et eller annet med (xxxxx)gram ... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det heter autostereogram Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Her kan du lage dine egne tekstbaserte autostereogrammer. Ganske kult, synes jeg! Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg forstod ikke helt hvordan jeg skulle se på autostereogramet for å kunne se teksen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg forstod ikke helt hvordan jeg skulle se på autostereogramet for å kunne se teksen Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er ganske vanskelig, fortsett å prøve, veldig tilfrdstillende når du får det til Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Finner ikked den der "GO" knappen for å starte programmet Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg forstod ikke helt hvordan jeg skulle se på autostereogramet for å kunne se teksen Ikke jeg heller. jeg har klart å starta det nå, men jeg klarer heller ikke å se det jeg har skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå