Gå til innhold

Trenger hjelp med min trening

Beyma

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har trent styrke trening nå snart i halvannet år, men jeg klarer bare og øke muskelatur og styrke..

Men uansett så vil ikke fettprosenten gå ned.. Jeg kan ikke si jeg er veldgig usunn. Jeg bor med min kjæreste og vi spiser vanlig middag.. Pizza i ny og ned, men ikke mange gangene iløpet av en mnd.. Jeg jobber i en aktiv jobb ca 30 timer i uka og trener 3-4 ganger i uken.. Har opparbeidet meg en god styrke.

Men jeg går aldri ned i vekt..

Jeg veier nå 94-95 kilo, er 185 høy og er i en alder av 19 år..

Jeg tror feilen ligger i dårlig høytempo trening og dårlig magetrening.. Kunne noen ha laget et enkelt men tøft mage program for meg?

Har sett på måltidserstattere for å senke fettprosent.. Noen erfaringer?

Trenger altså hjelp for å få ned fettprosenten :\

Takk for all hjelp..

Slenger med et par bilder..

Endret av Crimar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Hei!

Dra på et treningstudio, og få en instruktør til å sette opp en time til deg - slik at du får laget deg et program sammen med en som kan dette!

Måltidsertstatter bruker jeg nå, Herbalife! Anbefaler det veldig! Godt er det også=) Der får du scannet kroppen din, slik at du ofte kan følge med hvordan det går:)

Ertstatt ca 2-3 måltider om dagen, i tillegg til at du trener. Da skjer det noe, det kan jeg love deg;)

lykke til=)

Lenke til kommentar

Hei,

hvis du har lyst til å gå ned i vekt og få lavere fettprosent, må du trene det som kalles kardio eller cardio. Du må begynne å løpe, svømme, sykle eller lignende. Styrketrening hjelper ikke noe særlig på slanking. Det er bare å begynne å svette. Spis riktig også :) Du må få i deg mindre energi (kalorier) enn du bruker..

Lenke til kommentar

Merka også at jeg "sto fast" på ei vekt når jeg var en god del tjukkere og trent styrke. Regner med at når man bygger muskler, så brennes fett, så musklene tar over vekten der.

Det jeg gjorde for å bli tynnere før sommerferien, var å sykle til og fra treningstudioet 3 ganger i uka.. Fungerte veldig bra; p

Lenke til kommentar

Ja, jeg trener jo mye styrke og har jo fått endel muskler, men veier jo 95! kg.. Ingen jeg kjenneri vil kalle meg overvektig og jeg ser helt normal med klær på..

Målet mitt er jo å komme ned på 80 tallet igjen, og kanskje kanskje få fram et hint av 6 pack.. Hadde vært morro.. Men har tre faste dager til trening, så får kanskje erstatte en med en spinning time?

Mne jeg har alltid vært litt småfet i hele mitt liv, så fikk jeg sansen for styrketrening, men nå har jeg ikke mye fett igjen, men vil ha bort resten.. Det er det siste laget som er det værste føler jeg.. Før ratse jo kiloene bare av og så begynte kiloene fort å komme tilbake i muskler, men nå står det stille og har gjort det i siden i høst.. Skal få en time hos treningsstudioet til neste uke :)

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...