SnowDOG_ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 MERE BILDER!! sorry for caps men det var kult å se på den. Jepp eneste minus er at det ikke står skrevet noen navn på kem folket er men eg kjenner igjen noen. Skal prøve å få til å ta bilder i dagslys i morra. TGT tar som regel opp arbeidstiden da Hadde vært fett om du tok bilder av TG babes og pc'ne deres og lagd en side eller en folder om bare babesene med sine pc'r. Kor ble det av gruppebildet forresten? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Skal prøve å få til å ta bilder i dagslys i morra. TGT tar som regel opp arbeidstiden da Hadde vært fett om du tok bilder av TG babes og pc'ne deres og lagd en side eller en folder om bare babesene med sine pc'r. Kor ble det av gruppebildet forresten? Er ikke så mye babser her. har dog ikke studer så mye heller.. Gruppe bildet skal vi ta i morra. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Nye bilder på www.teroy.no/tg03 Som bestilt keep up the good work! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Han har samma stol som meg!! .. bare at min er ROSA! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Angående ølen, nå vet vi hvertfall hva krone rullingen gikk til Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Nye bilder lagt ut; www.teroy.no/tg03/ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 /me er uber trøtt på bildet assssss Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 /me er uber trøtt på bildet assssss Du sov vel? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 /me er uber trøtt på bildet assssss Nåååh. Kozegutten. ;) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Nåååh. Kozegutten. ;) Er du på TG? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Er du på TG? Tror du Kebab blir litt nervøs hvis jeg sier ja? Nei, jeg er ikke det. Jeg er i lesesalhelvete. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Er du på TG? Tror du Kebab blir litt nervøs hvis jeg sier ja? Nei, jeg er ikke det. Jeg er i lesesalhelvete. Jeg vet ikke Men kanskje han hadde satt pris på en liten overraskelse? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det hadde vært fint med noen navn dah... ¨men er www.b-real.net oppe som vanlig? var der i går, men da var det bare en irc logg der... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Er det berre meg, eller er det SINNSJUKT lite plass til kver person på TG?? Hadde aldri holdt ut med å ha tastaturet heilt på bordkanten, og 100cm2 til musa... huff huff... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det hadde vært fint med noen navn dah... ¨men er www.b-real.net oppe som vanlig? var der i går, men da var det bare en irc logg der... Den er NEDE.... Eller...jeg erstattet den med noe artigere Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Er det berre meg, eller er det SINNSJUKT lite plass til kver person på TG??Hadde aldri holdt ut med å ha tastaturet heilt på bordkanten, og 100cm2 til musa... huff huff... derfor har jeg ekstra plate til tastatur og mus. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 jeg har STOOOOOOOR plass ..... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det er fordi du har liiiiiiten skjerm Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Heeeeey! Hvem har jeg gitt lov å poste bilder av meg! Det er Hartge som stikker det kameraet langt opp i trynet mitt. Liksom hvor enn jeg så var det en blitz som flashet hjernen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå